Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 21

Gestart door Jan van Heteren, 26 november 2007, 19:21:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

freek

ik weet het jongens. zoals vermeld. zal ik vant weekend kijken dak foto's online krijg en ze erbij zetten. geduld hahaha. ik ben daar niet zo'n tegneut in. mijn broer is daar wat beter in.

zondag hoop ik.
only men of stihl

Decepticon#1

@Freek, mooi dat je er bij bent kerel. Ben benieuwd naar meer pics. Dat kitten komen we trouwens wel uit denk ik. Weet nu ondertussen hoe je dat doet. We spreken elkaar gauw!
@ Lex....brrrr...mooi wit is niet lelijk zeg! Bouwen kerel!

freek

lijkt me puik plan peter. misschien keer samen wat aan klussen als je zin hebt uiteraard. wil interieur zwrt hebben denk ik week nog niet zeker. eerst buitenkant :D

we spreken wel keer wat af joh gezellig. komk ook keer weer in friesland ;)
only men of stihl

Dirk Kuipers

Freek, succes met je project, alleen foto's erbij is toch wat leuker. :P

Jan, gaat vast goed komen met je scherm, ik ben benieuwd. Er is nog geen sprake van een koper begrijp ik hieruit?

Jan van Heteren

er is wel sprake geweest van kopers maar hadden er niet genoeg geld voor over.... ;)
Meganomaniac

Dirk Kuipers

hehehe.. ja, dat kan ook ja. :)

Alex, dat ziet er al erg strak uit. ben benieuwd hoor (maarja, dat zeg ik tegenwoordig elka dag tegen je zo te zien! :))

Decepticon#1

RMC Groen hier!...Lex!...wat enorm gaaf hulde, dit wordt monsterachtig!....je hebt geen woord teveel gezegd over da phone! Zal ik dan ook maar eens wat pics gaan plaatsen?

Alex Verloop

Peter, kerel... jouw wagen... dikke respect!!!! (ik 1 woord; UBERGE*L)!!!!

CD Cabrio

Oew dat belooft nog wat voor de Racing expo !-!

Alex Verloop

Peter heeft het (ZEER) goed voor elkaar, maar meer zeg ik niet  8)

freek

van wat ik gehoord heb van je peter vandaag klinkt echt super vet. ben erg benieuwd over 2 weken en ook naar die van jou alex
only men of stihl

Dirk Kuipers

Hé Peter, dat ziet er mooi uit hoor!
Alleen zit je stuur niet veel te ver naar voren nu? of zie ik het verkeerd? Er zit nu een snapoff op zo te zien?
Die naaf ff inkorten joh. ;) Rijd ook stukken lekkerder, want dan kun je weer makkelijk bij je knuppels voor de knippers etc.

Maar verder, puik werk zo te zien! :) Er staan me daar straks toch een paar vette meganes in het FEC, lekker man!

Alex Verloop

Citaat van: avmj op 10 februari 2008, 01:55:51
Peter heeft het (ZEER) goed voor elkaar, maar meer zeg ik niet  8)

Peter heeft zelf al een doek opengetrokken :D Maar, heb niks minder dan de waarheid verteld lijkt me :P.

Succes nog even verder met de afbouw Peter, gaat zeker lukken ;). Vorig jaar 1 prijs (2e) moet dit jaar toch te verbeteren zijn?

rs50jochem

Echt te ziek Peter..! Gewoon alles compleet en niks te overdreven.. Alles past bij elkaar wat ik zo zie.. Dat suede i.c.m. zwarte en groene lak.. Phow..

Daar in het noorden.. Daar zijn ze gewoon aso bezig..!

matthew

Peter het ziet er goed uit zo op de foto,idd niet te overdreven echt  :9~.

Puik werk.

Had misschien zo ook nog wel wat voor mij geweest kunnen zijn.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev