Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 21

Gestart door Jan van Heteren, 26 november 2007, 19:21:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

Man, Dirk dat klinkt allemaal goed. Ben heel erg benieuwd. Heb je nu ook bepaalde merken die je gaat gebruiken? Ik bedoel, je zult er wel geen 2e hands spul op gooien toch?


KevinL

Kijk dat begint al wat te worden dirk ga zo door man.

Dirk Kuipers

@ peter,
Merken? hoe bedoel je? merken waarvan?
Van die Vsnaar die ik net heb gekocht? Dat is een Gates micro-V XF 6pk 1555 (68409)
Merk compressor is van Eaton, etc..


Nick Mattheus

@ dirk...

ik heb inmiddels je project nog eens volledig doorlopen en het is echt  :9~ man  Y

ik twijfel zeker niet aan je kennis enzo van je wagen maar wil niet dat iets aan je meggie overkomt Y
dus vraag ik hierbij of de steun ook nog wordt verstevigd?? aangezien er soms op een dynamo een serieuse kracht kan komen staan...

weet ook dat hij nog niet volledig af is maar wil het toch maar kwijt Y

voor de rest echt toppie Y ik zou het zelf noooooit zo gekregen hebben hoor :neen: !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Dirk Kuipers

Nick, leuk dat je mee denkt, daar kan het tenslotte alleen maar beter van worden. ;)
Die steun verstevigen we nog wel een beetje ja. Aan de achterkant gaan we nog een schuin stukje erop lassen naar boven toe zodat hij niet meer kan buigen. Daarnaast zal de andere kant van de dynamo ook vanaf een ander punt komen, waarschijnlijk vanaf het inlaatspruitstuk waar nog 2 gaten in zitten (waar normaal een beugeltje aanvast zit). Ik denk dat hij dan wel voldoende vast zit. :)
De steun is nog niet helemaal af, hij moet straks nog even wat netter worden afgewerkt, afgelast worden (zit nu alleen met laspikjes inelkaar) en vervolgens gaat i de kleur zwart krijgen om de andere delen er meer uit te laten springen. :)

-Thunder-

Zo! Het heeft ruim een half uur gekost maar heb je hele project topic ook eens volledig door gelezen, ik kan maar 1 ding zeggen. Respect  _o_

Stiekem krijg ik toch een klein beetje meer de neiging om mijn mégane toch een facelift te geven.

Alleen waag ik het niet met grote bumpers e.d. want ik woon in een grote drempels wijk helaas, heb hier wel eens een auto flink horen kraken toen die over een drempel ging. ( Er staat in mijn wijk ( in Deventer ) ook een gele omgebouwde mégane coupé, misschien van iemand hier ? ).

Ik vraag me eigenlijk al heel lang iets af, wat kost het bij een redelijk goedkoop bedrijfje om je auto volledig te laten over spuiten ? +- ?

@ Dirk, keep up the good work  !-!

Decepticon#1

Citaat van: -Thunder- op  5 januari 2008, 00:25:42
Ik vraag me eigenlijk al heel lang iets af, wat kost het bij een redelijk goedkoop bedrijfje om je auto volledig te laten over spuiten ? +- ?


Redelijk goedkoop is duurkoop ben ik bang. Het is denk ik een goed idee om rustig rond te kijken, samples te vragen van bedrijven en dan (na rustig sparen) een spuiter uit te kiezen. Ik denk dat je er dan wel meer plezier van hebt! Maar die facelift: DOEN!

@Dirk...nice....en idd...respect!

-Thunder-

Het zal eigenlijk best wel weer leuk zijn, een hatchback hier met een facelift he :P

Maar eens gaan kijken wat het kosten plaatje is van zoiets. Ben bang dat ik daar erg van ga schrikken maarja kleine details kunnen ook mooi zijn :)

Dennis20

@ Dirk,

Het gaat zeer goed zo zie ik..... !-!
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien wanneer het klaar is,
je hebt dus je dynamo ook aan een steun op de motor gemaakt?
Want je zit natuurlijk nog steeds met het kantelen van de motor......
Petje af dat je het zo aan durft..! het kost wat tijd maar heb je ook wat  Y

* De muziek ontbreekt ook niet in de garage  :P haha..!

rs50jochem


Alex Verloop

Hopelijk kunnen we de 23e het "psssst" horen  8). Ziet er iig veelbelovend uit  !-!

Dirk Kuipers

Zondag gaan we de intercooler plaatsen en de buizen op maat maken. Dan breng ik de buizen weg om aan elkaar te lassen (wil niet overal blauwe rubbers in de bochten). Dan kan ik hopelijk na mijn skivakantie de buizen weer ophalen en bevestigen, en dan zijn wel al een heel eind. :)

Nick Mattheus

gewoon  :9~

meer kan ik niet meer zeggen dirk ;) _o_
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

lúk

dirk ziet er erg dik uit  _o_ _o_ keep up the good work  !-!

Decepticon#1

Dirk! Nice! Wat een cool filmpje...echt zo'n lekker garage-knutselen-aan-je-bolide sfeertje...muziekje op de achtergrond...heel herkenbaar  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev