Advertenties


Losse stekker: Voorgeïnstalleerde stoelverwarming?

Gestart door Rikgoedhart, 19 mei 2019, 22:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rikgoedhart

Beste forumleden,

Ik lees al aardig wat topic's mee als gast maar heb nu dan toch echt zelf een vraag. Y, ik heb namelijk ook een Megan III gekocht met 144.000 op de teller. :9~

Het viel mij op dat de bestuurdersstoel een soort van matje onder de bekleding heeft. Verder vond ik nog een losse stekker onder de stoel die ik niet kan plaatsen. Ik denk natuurlijk dat het vooraf voorbereide stoelverwarming kan zijn of een aftermarket kitje dat nooit echt is aangesloten 8)7.

De stekker begint met een c11 code en daar ben ik op het internet wel wat originele Renault codes van tegengekomen. Echter, de complete code ben ik niet tegengekomen.

Zie foto's. Komt iemand deze bekend voor? Alvast mijn dank!

https://www.dropbox.com/sh/flj19mjibrzvu4z/AADqAYr2YoyLGtJS0mYNfWeTa?dl=0

mark29

Beetje schrale foto, maar volgens mij hoort die sensor in de rails van die stoel te zitten, zodat ie de stand van de stoel meet.
Word gebruikt als gegevens voor het airbagcircuit.       Even naar de dealer en regelen dus dat die goed komt te zitten!

Matje onder je zitting kan ook zijn dat je auto herkent als er iemand op gaat zitten en zo ziet dat er iemand zit, en dan melding geeft op je dashboard of op een schermpje bij de binnenspiegel. Afhankelijk van het type model.

Rikgoedhart

Citaat van: mark29 op 20 mei 2019, 08:05:32
Beetje schrale foto, maar volgens mij hoort die sensor in de rails van die stoel te zitten, zodat ie de stand van de stoel meet.
Word gebruikt als gegevens voor het airbagcircuit.       Even naar de dealer en regelen dus dat die goed komt te zitten!

Matje onder je zitting kan ook zijn dat je auto herkent als er iemand op gaat zitten en zo ziet dat er iemand zit, en dan melding geeft op je dashboard of op een schermpje bij de binnenspiegel. Afhankelijk van het type model.

Ik ben maar even naar de garage gegaan en dat was het inderdaad! Bedankt!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev