Advertenties


Algemeen website nieuws

Gestart door Dirk Kuipers, 2 januari 2012, 17:51:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Ik heb ook een aantal keren deze problemen gehad. Gisteren en vandaag.

Ard Klok

Hier hetzelfde. Afgelopen dagen is de site erg traag en vanmiddag helemaal niet bereikbaar. Zeer irritant inderdaad.

Roadkill (Michiel)

Wauw ik dacht dat mijn 1,4tje traag was, maar de site is momenteel zo traag als een 1,4 met koppakkinglekage op alle cilinders en de handrem er op, man man ben blij als ik er al op kan komen.... :(
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dirk Kuipers

We zijn achter de scherm de verhuizing aan het voorbereiden. Ik heb inmiddels akkoord van het bestuur om alles over te zetten.
Hopelijk binnenkort meer nieuws hierover met een datum van verhuizing en daarna hopelijk geen overlast meer.
Er wordt dus aangewerkt.

Yorick

Top Dirk!

Zou de club goed doen.

Ard Klok


Stefan

Het is momenteel wel dramatisch met de snelheid idd... :')
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

BadEend

Garandeert de nieuwe hostingprovider wel een goede uptime?

Dirk Kuipers

Ik beheer zelf ook een groot aantal websites en de samenwerking met deze hoster bevalt prima.
Garanties zijn er niet, maar mijn ervaring met deze webhoster zijn wel goed.
Het forum komt op dezelfde server te staan als mijn eigen websites.

J to the H (Jeroen)

Dit is echt verschrikkelijk.... Wordt helemaal zat van deze website..
Begrijp me niet verkeerd, ik heb best geduld hoor..
Maar ik zie geen verbetering.. al maanden niet...
Mag ik iets meer weten over de veranderingen die eraan zitten te komen?


Rogier

Je bent niet de enige met deze frustraties Jeroen, ik vraag me af waar ik voor betaald heb. Begrijp me niet verkeerd hoor

Rohald

De grootste verandering is dat de hoster beter bereikbaar is. Ik heb begrepen dat de huidige hoster in het buitenland zit. Vandaar dat hij rond middernacht altijd zo traag is. En Dirk heeft al ervaring met deze nieuwe hoster en is daar zeer over te spreken. Dat is ook voor ons de reden geweest om hiermee in te stemmen.

Mocht ik het verkeerd uitleggen, dan zal Dirk mij vast wel corrigeren. Ik ben totaal niet thuis in dat soort zaken (daar hebben we gelukkig administrators voor).

Als VIP betaal je niet voor het forum zelf, maar meer om o.a. geen google ads te zien. Dat staat ook gelijk in waarde.
Maar we snappen jullie frustratie ook volkomen. En hopen op nog dat laatste beetje geduld van jullie.

We zijn jullie heel dankbaar voor het geduld wat jullie elke keer moeten opbrengen. En hopen dan ook zeker wel dat dit niet betekend dat er mensen bewust wegblijven, want dat is niet nodig. Er wordt door Dirk (die officieel ook een forumlid is, maar graag zijn steentje wilt bijdragen aan een goed draaiend forum) hard gewerkt om alles over te zetten.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rogier

We wachten het af! En ter compensatie van het niet kunnen gebruiken van het forum zie ik graag een setje kentekenplaat houders mijn kant op 😜

Maar zoals jeroen zegt, we willen wel wat meer inzicht over wat er gebeurt en wat er aan gedaan wordt na zo'n storing.

Dirk Kuipers

Laat ik beginnen met het nogmaals aangeven dat wij het achter de schermen ook maar in onze vrije tijd doen.
Ik snap best de frustratie, maar ik hoop wel dat een ieder van bovenstaande bewust is. Natuurlijk begrijp ik jullie frustratie en zo traag als het forum nu is kan echt niet!

Wat is de status van de verhuizing?
Ik heb contact gehad met Totallyhosted. Dat is de hoster waar ik ook al mijn eigen websites en servers host. Ik heb naast mijn normale baan een ict bedrijf genaamd Multiwebs. Ik ben zeer te spreken over Totallyhosted.
Op de server waar ook mijn websites staan komt ook het forum van de meganeclub te draaien.
We hebben met Totallyhosted afgesproken dat Totallyhosted gaat zorgen voor het up to date houden van de forumsoftware. Dit omdat vorige updates vaak lang op zich lieten wachten met de nodige storingen tot gevolg.
Totallyhosted gaat ook zorg dragen voor de verhuizing.

Ik ben van mening dat we nu een mooie constructie hebben bedacht.

Ik kan beslissingen echter niet alleen nemen. Alles moet daarom telkens in overleg via het bestuursforum.
Daar spelen meerdere discussies die hiermee annex zijn. Op wie zijn naam komt het hostingpakket te staan?, etc.
In het bedrijfsleven neem je dit soort beslissingen in een dag, maar hier op een hobbyforum is dat helaas niet zo.

Zodra ik alle informatie compleet heb kan ik met Totallyhosted een verhuisdatum afspreken.

Ik ga morgen een week met vakantie. Ik hoop dat binnen het bestuursforum alles rond is nadat ik terug ben.

Yorick

Het is machtig vervelend, maar het is niet anders.

Hopen dat het forum weer fijn gaat draaien als hij eenmaal over is!
Dirk, als je nou na je vakantie bij de meeting komt checken of het forum het weer doet , dan weten we dat ook weer..  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev