Advertenties


18/20 Juli 2008 - Kreuztage

Gestart door Bart Van de Sande, 21 april 2008, 00:07:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart Van de Sande

Leuke om nu eens naar de site te willen gaan. Nog 5 dagen en .......

http://www.kreuztage.de/



matthew

#1
Moet je hier verplicht een heel weekend zijn of kan je ook bv alleen de zondag komen,anders heb ik eventueel wel zin om hier naar toe te gaan.

Misschien meer mensen?

Ik zie wel net dat het een eindje kachelen is,zijn er weleens mensen van hier naar toe geweest?En wat vonden jullie er toen van?

Michel Cijs

fantastisch

zie de verslagen van 2003, 2004 en 2005

ikzelf ben de laatste 2 van de 3x erbij geweest; beste meetings waar ik ooit ben geweest Y

matthew

Ziet er idd goed uit alleen als ik de verhalen lees heeft het eigenlijk geen zin om op zondag alleen te komen.
Dan weet ik nog niet of het gaat lukken voor mij want ik moet dan zaterdags werken en het is vakantie tijd dan.

Zou er best een keer naar toe willen.

Bart Van de Sande

Je moet zeker zaterdag en zondag erzijn denk ik. Maar het leukste is toch een heel weekend. Kan je een mooi plaatsje zoeken de wagen goed poetsen na +/-650km. hehe.
Ik wil hier echt nog eens een keertje naartoe.

matthew

Ik ben zaterdags vrij en ga morgen ook vragen of ik een optie op vrijdag kan zetten.

Ik zou graag willen weten of er meer mensen hier zin hebben om naar toe te gaan.

matthew

zoals mijn plannen er nu uitzien zou ik in de nacht van vrijdag op zaterdag vertrekken en dan ongeveer zaterdagmorgen om 10 uur aankomen en dan zit ik nog te twijfelen om daar te overnachten en zondags terug te rijden of zaterdagavond alweer terug.

Maar zijn er hier nog meer mensen die mee willen gaan?

Michel Cijs

ik zou zeker overnachten, het is best een pittige trip Y

Bart Van de Sande

Ik heb het nog altijd open staan in mijn agenda om te gaan.

Bart Van de Sande

Ik zal hier normaal zaterdag en zondag aanwezig zijn. Moesten er nog mensen zin hebben.

KREUZTAGE 2008 ICH WAR DABEI!!

Mark Coupe

Hier een paar foto's van de Kreuztage 2008













Kreuztage 2008.....Ich War Dabei!!!

sebastiaan


Decepticon#1

Die coach bij de pomp heeft wel een ge*l kleurtje zeg en ook netjes clean...

Mark Coupe

Ja vond hem wel wat lijken op die van Jan (tenminste de kleur dan he)  :9~

Pientje


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev