Advertenties


[12-09-2015] DMPD ROCK SOLID

Gestart door lúk, 16 september 2015, 17:54:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lúk

eindelijk was het zover zaterdag 12 september DMPD rock solid denk ik toch wel het event van het jaar  ;)  vergeet 100% dit is 10x beter. van zweden tot aan de uk ze komen overal en nergens vandaan super dike wagens uit heel Europa  _o_  en al dit moois stond op een oude leger basis in duitsland net over de grens bij hardenberg de locatie was super dik  :9~

pic's







de rest
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.755848464538615.1073741981.334447726678693&type=3


mark29

vet die civic. heel dikke turbo en heel clean de motorruimte.

korte

Het blijft een civic  ;) Maar idd het ziet er wel netjes uit allemaal, foto's ook goed gelukt  !-!

Willem

Het staat wel heel dik allemaal, maar wat heb je aan je dikke turbo als je bumper over een blaadje al schraapt.  :?

korte

En kijk eens naar het camber van die wielen  l-  leuk voor de show allemaal maar ik denk dat het voor geen meter zal rijden...

Willem

En dan hebben we het nog niet over de abnormale slijtage van de banden.

korte

Ook dat ja, straat uit... Banden wisselen  :D

lúk

jonges vergeet niet dit zijn show auto's puur voor shows door de week in de garage  :q
en ik weet niet maare ik wil hem wel hebben ding knalt er over ook met camber ja  8)

korte

Ja dat begrijpen we wel, daar wil je in het normale leven toch niet in gezien worden  behalve op een plaats met gelijk gestemde ergens ver weg  ;)  :D


Des te knapper dat je hem zo op de foto hebt gekregen  !-!

mark

Het meeste dikke spul staat natuurlijk wel op air.

Maar zo'n cleane motorruimte staat wel dik, misschien als ik ooit aan een project auto begin.  :9~ :P

korte

Ja joh, het ook allemaal maar met een grap en lach gezegd he  ;) natuurlijk staat er dik spul wat je zegt zelfs die civic ziet er strak uit in de motorruimte... En het zal ook best een gezellige dag zijn geweest, mooie foto's... Maar het ging me meer om de auto zelf, ook met knipoog natuurlijk  ;)

mark

Ik vind de civic nog wel meevallen. Oke hij ligt een beetje te laag. Maar er zitten tenminste geen "taartschep" bumpers op. Dan was het plaatje helemaal compleet geweest.  ;) :D zo ziet het er nog wel strak uit. (Maar het blijft een civic natuurlijk)

matthew

Weer mooie platen geschoten Luk.

En mooi ruim opgezette meeting, met mooie strakke auto's.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev