Advertenties


9-8-2015 - Franse Autodag '15 The 10th anniversary

Gestart door Benjamin Renon, 16 mei 2015, 14:42:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bobo1.6

Dit haal ik net van hun website af:

Ook voor 2015 is er uiteraard weer een reglement, het zelfde als voorgaande jaren.

Reglement

– Bezoek en deelname is op eigen risico.
– Geen burnouts of a-sociaal rijgedrag.
– Op het terrein stapvoets rijden.
– Normale verkeersregels zijn van toepassing in de omgeving.
– Vriendelijk verzoek om afval in de afvalzakken of vuilnisbakken te deponeren.
– Instructies organisatie opvolgen.
– Alcoholgebruik is niet toegestaan.

De start is om 11.00 uur, binnenrijden vanaf 10.30 uur.

Bezoek en deelname is op eigen risico. Organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld bij eventuele schade of andere zaken.

Elke deelnemer aan de Franse Autodag doet automatisch mee met de verkiezingen. Prijsuitreiking is om 15.30 uur.

Vriendelijk verzoek om afval bij je te houden of in de aanwezig afvalbakken te deponeren.

Op het terrein stapvoets rijden. Normale verkeersregels zijn van toepassing in de omgeving. Let op je snelheid zodra je de snelweg verlaat.

Graags de instructies van de organisatie opvolgen.

Namens de organisatie, zien we jullie graag de 4e, en als er tussen nu en de 4e Augustus nog nieuws is, wordt dat door middel van de nieuwsbrief bekend gemaakt, of volg ons op twitter: twitter.com/franseautodag

Bobo1.6

Lees ook net dat autoweek live een foto en video verslag komt maken! Dus poetsen als een gek en wie weet zien we hem terug bij hun!

jarno27


myrilefo


myrilefo


jarno27


Bobo1.6


jarno27

Het is van belang om als club aan te komen  achter elkaar zo geschied het parkeren ook las ik net via facebook

Willem

Dat regel ik wel dat we bij elkaar staan. Lukte op de RTC meet ook.  ;)

jarno27

Dat komt ook vast wel goed willem  !-!
Is er al wat meer bekend over de verzamelplek ?

Willem

Ik heb er nog niet naar gekeken. Zal dat vanavond even doen.

Willem


jarno27


Bobo1.6


Willem

Inrijden is pas vanaf 10:30 en de meeting zelf begint om 11:00 dus lijkt mij mooi om rond 10:30 te verzamelen. :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev