Advertenties


9-8-2015 - Franse Autodag '15 The 10th anniversary

Gestart door Benjamin Renon, 16 mei 2015, 14:42:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myrilefo


Umpire (Robin)

#16
Ik kan er helaas niet bij zijn jongens, ik heb vandaag begrepen daarbij nog extra op vakantie ga..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Willem


Bobo1.6

Zoals het er nu naar uitziet zal ik hier de eerste meeting van ons forum hebben !-!
Opkomstlijst:
1. Patrick en samantha ( mischien)
2. Jarno  megane cabrio type 1 ph 1
3. Willem - Mégane coupé I phI (waarschijnlijk aanwezig)
4. Boy - Mégane coupé I PH2
5.
6.
7.
8.

Benjamin Renon

Twijfel nog om hier even naar toe te gaan. Ook het vervoersmiddel is dan weers afhankelijk. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

myrilefo


cabrioliefhebber

Helaas heb ik dat weekend de auto aan m'n zoon toegezegd voor een lang weekend naar Drenthe. Volgend jaar beter. Myriam, au revoir.

myrilefo

Citaat van: cabrioliefhebber op 26 juli 2015, 23:45:05
Helaas heb ik dat weekend de auto aan m'n zoon toegezegd voor een lang weekend naar Drenthe. Volgend jaar beter. Myriam, au revoir.

Awww jammer !! veel plezier ! tot snel in Den Bosch ! ;-)

Bobo1.6

Is er een plek waar wij als club leden elkaar ontmoeten en gezamelijk die kant op rijden? of zien we elkaar daar?

jarno27


Bobo1.6

Cool, heb er zin. Eerste meeting van hieruit dus altijd leuk :-D

Willem

Ja voor de tijd verzamelen is wel de bedoeling. Iemand die een goeie locatie dichtbij weet?

Bobo1.6

Wat ik via google earth kan ontdekken is een treinstation met parkeerplaats het dichtste bij. Maar misschien een iemand het daar voor een beter plekje

jarno27

Ergens een mc donalds in de buurt mischien ?
Groeten uit frankrijk trouwens  o-)

jarno27

Is het een idee om het regelement van de franse auto dag  heb helaas hier niet de middelen om dit te delen ivm vakantie.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev