Advertenties


4 augustus 2013 - Franse Auto Dag te Culemborg

Gestart door Ard Klok, 31 mei 2013, 14:34:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Mooie foto's.
En Pierre geeft een goede impressie.

Ik zelf had storingsdienst en kon dus niet aanwezig zijn helaas.
Ik was namelijk wel graag even gekomen.

Roy (Coup a One)

#121
Zo en dan nu het slotwoordje :D ;) gekheid :nana:

Gisteren morgen exact om 7:12 van huis 7:30 aanwezig bij het AC in Holten, van daaruit samen met Josje opgereden naar Enspijk 8:48 aanwezig v.d. nog gesloten slagbomen v.d. MacDonnalds. Ook Ard was toen al aanwezig.
Na de auto te hebben geparkeerd en ons gemeld te hebben voor een plas out en ontbijtje, om dit buiten op te eten kwamen de rest v.d. Mégane rijders er spoedig en gezellig bij zitten. Ina die bij aankomst al wat lustig rond keek, bestelde na aankomst binnen gauw een grote portie friet, daar waar we allen bijna van in slaap vielen (zo vlug was de bediening v.d. MacDonnalds :0) en ja sorry Thijs had zich ook verslapen.
Nadat Ina de friet had gekregen zijn we in rang volgorde van bouwjaar naar Culemborg gereden, om zodoende 10:16 het terrein op te rijden en onze auto's in rangorde van bouwjaar op de rij te zetten. Ieder kon op zijn beurt de tijd zelf invullen, poetsen, fotograferen, rond kijken of helpen de club vlaggen en banner op te tuigen om zodoende meer uiting te geven aan de RMC. Ron Bal melde zich aan als nieuw clublid, en ja heeft ook al betaald.
Tijdens de meeting wilde ik mijn lage spoiler vervangen voor een andere lage maar bredere spoiler 8)7 late dat nu niet passen op de Mégane 1 fase 1, en ook niet op de fase 2, maar ook bij Karin's Coupé Cabrio ging het niet passen nee.

Verder is het buiten zonnig een gezellige dag geweest ondanks de lage opkomst vanuit de RMC en heeft ieder zich neem ik aan op zijn of haar beurt wel vermaakt. Echter vond ik het wel jammer dat ieder na afloop v.d. meeting zijn eigen weg verkoos, dan dat we het gezamenlijk afgesloten hebben (want je trekt toch allen een dag met elkaar op) _o_
Hopelijk zien we buiten jullie ook meerdere leden tijdens de toertocht met barbecue op 29 september (dit omtrent het 12½ jarig bestaan v.d. RMC) ;)

Verder wil ik allen aanwezigen Ard, Lennart, Pierre, Ina, Jonathan, Karin, Ron en zijn maat, Josje, Herma, Thijs + vrienden, Rick + vriendin, Vincent, en de man in de grijze Mégane II Cabrio bedanken voor de medewerking die jullie die dag hebben geleverd tijdens de France Auto Dag 2013 _o_

josje

En de belg met de fase 2 verklaarde mij voor gek.waarom ik een fase 2 achterkant op een fase 1 had zitten. :D

Christian de Vriend

als jij dat mooi vind? dan doe je dat toch? :)

Zodra m'n gecleande klep er op gaat,ga(zal) ik dat ook (moeten) doen.

en om eerlijk te zijn,vind ik de achterlichten van de ph2 mooier dan
de ph1
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma


Christian de Vriend

straks niet meer ;)

Als je wilt kan je de prijs ff doorgeven via PM ? !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Dennis Postma

Doe maar een bod. Daar gaan we wel uitkomen. Ze liggen hier in de schuur dus kan ze zo meenemen naar een meeting.

lúk

naar dat wij lekker uitgeslapen hadden  :sleepey:  zijn wij ook nog maar even wezen buurten op de fransedag  ;)
ik heb het idee dat het ieder jaar kleiner word a fijn foto's








de rest
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.377663732357092.1073741874.334447726678693&type=3

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev