Advertenties


4 augustus 2013 - Franse Auto Dag te Culemborg

Gestart door Ard Klok, 31 mei 2013, 14:34:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ard Klok

Beste Mégane Leden & Forumleden,

Ook dit jaar wordt eronder de vlag van ClubFrance opnieuw de nieuwe Franse Autodag gehouden, en wel versie 2013.
Afgezien van het weer voelt het nu nog kil en koud maar hopelijk verstoort het jullie niet om tijdens de Franse Autodag 2013 om thuis te blijven en treffen wij elkaar opnieuw tijdens deze meeting op zondag 4-Augustus 2013 in Culemborg.
Iedereen is dus welkom want het betreft een "open meeting" en is zowel voor leden als niet leden toegankelijk.

Wij vanuit de RMC zijn dan ook achter de schermen al druk bezig met ClubFrance om tijdens deze dag in de spotlights te komen bij de Franse Autodag 2013, dit i.v.m. ons 12½ jarig bestaan en dat willen we doen met onze leden ofwel hun Mégane's.
We zijn dus ook op zoek naar 3 types Mégane's en wel de Mégane 1, Mégane 2, en de Mégane 3.
Deze 3 gaan we elders op het terrein in de spotlights zetten, de rest v.d. groep komen ergens anders bij elkaar te staan op het terrein, dus iedereen is vrijuit welkom.

Dus voel jij je geroepen als clublid om jouw Mégane ter beschikking te stellen v.d. showstand, dan vragen we je om je
op te geven voor 31 juli via meetings@meganeclub.nl en voeg een foto van je Mégane bij de opgave.
Wel verwachten we dat je auto "er gewassen, gepoetst en strak bij staat" wil je op de showstand staan.
Let wel wij zetten je Mégane (die jezelf bestuurd) in groepsvorming bij elkaar in de spotlights, daarbij ben je slechts beperkt dan wel verplicht om van 11 tot 17:00 uur aanwezig te blijven. Je kunt dus niet ongehoord de stand verlaten, mits er een vervangend lid voor je auto aanwezig is om de plaats op te vullen.



Welke auto's zijn toegestaan;
Alle Franse auto's "het enige wat ze van je vragen" is een gewassen auto.
Origineel, oud, nieuw, oldtimer, getuned, ratlook, enzovoort enzovoort zolang het maar Frans is.

Locatie;
ETC EXPO
Randweg 20
4104 AC Culemborg

Ofwel via Google http://www.franseautodag.nl/locatie/

Tijden;
Het begint om 11.00 en duurt tot 17.00 uur in de middag.

Inschrijven;
- Inschrijven kan men via het topic (volgens een lijstje) met forumnaam, type auto + bouwjaar.
- Inschrijven v.d. "showstand" is "voorbehouden aan onze leden" en zullen zich kunnen opgeven via meetings@meganeclub.nl en niet via het topic.
- O.v.b. graag achterwege laten tot dat je zekerheid hebt, en dan pas inschrijven.
- Deze bovenstaande regels gelden voor ieder lid als zowel forumlid.


Verzoek;
Indien jullie vragen, op- of aanmerkingen hebben met betrekking tot de Franse Autodag 2013, dan kunnen jullie deze richten aan meetings@meganeclub.nl

Organisatie;
ClubFrance

Met vriendelijke groeten,
Het RMC bestuur.




Lid worden;
Tevens bestaat de mogelijkheid voor onze forumbezoekers om tijdens de Franse Autodag lid te worden d.m.v. een inschrijfformulier, de kosten bedragen €15,- aan lidmaatschapsgeld (voor elk kalenderjaar) en éénmalig €5,- inschrijfgeld.
Dat betekent dus v.h. 1e jaar €20,- en elk op volgende kalenderjaar €15,- euro v.h. lidmaatschap, daarbij kun je dan ook gelijk deelnemen aan de clubactiviteiten tijdens de Franse Autodag.

Voor verdere informatie en voordelen t.a.v. het lidmaatschap http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=16756.0



Rogier

Ik zal tegen die tijd wel kijken of ik wel of niet ga.

Roy (Coup a One)

Beste Leden en Forumbezoekers,

Binnenkort volgt er meer aanvullende informatie over deze Franse Autodag 2013, dus houd dit topic goed in de gaten ;)

Christian de Vriend

Helaas ga ik er niet bij zijn,dan zit ik met een storingsdienst.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

:ot: Christian ........... dan zeg je toch gewoon "dat je een storing hebt bij een klant" :sturen:

Edwin Postma

Ik ga hier niet bij zijn.
Ben dan weekendje weg :)
Truckertje

Roy (Coup a One)

:wtf: dit is geen afmeld topic :) maar voor 1x prima Edje prima, maar niet voor altijd :neen:

Renegade (Mark)


vincent

jammer dan ben ik met de kids een weekje in slagharen had er graag bij geweest

Lennart

Hier is de interesse ook zeer zeker aanwezig.. Ga zeker proberen aanwezig te zijn..  !-!
assumption is the mother of all f*ck ups

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

josje


Roy (Coup a One)

Beginpost is na overleg met Ard netjes aangepast, zoals jullie het hebben ontvangen in de mailing.

Mocht je de mail niet ontvangen hebben, stuur dan even een mailtje naar meetings@meganeclub.nl dan wordt deze zo spoedig als mogelijk alsnog naar je verstuurd.

juul

Even overleggen of ze dan geen weekenddienst heeft.

Rogier

Ik heb er over na gedacht, en ik wens jullie veel plezier ik ga hier niet naar toe.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev