Advertenties


1 en 2 september Symphonie of speed in Enschede

Gestart door matthew, 27 juli 2012, 18:55:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

 http://053sos.nl/nl/home/show/1325

In het weekend van 1 en 2 september vindt er een hagelnieuw event plaats in de splinternieuwe Go Planet Hall in Enschede (053). Op 10.000 vierkante meter treft je in 3 verschillende thema hallen de mooiste showauto's, de beste stands en veel entertainment! Buiten kun je je goed vermaken op de diverse thematische showparkings.

Elke hal krijgt een eigen thematische invulling. Zo zal de Monacohal vol staan met de mooiste bedrijvenstands op het gebied van motortuning, caraudio, navigatie, autostyling en aanverwante zaken. Tussen de stands door verdere diverse eilandstands met de mooiste en meest spectaculaire bolides; van Ferrari tot Volkswagen en van Ford Mustang tot BMW.
In de Silverstone hal vind je een selectie van de mooiste showauto's in particulier bezit. Voor deze hal worden via diverse media de beste exemplaren gescout en die worden gepresenteerd in een mooie industriele setting.
De Hockenheim hal omvat tal van verkoopstands van accessoires, soms in de vorm van een outlet voor de allerbeste aanbiedingen, pret a porter!

Voor slechts €10,- krijg je toegang tot al dit moois, indien je je tickets koopt in de voorverkoop, aan de deur kosten de kaarten €12,-. Parkeren rondom de hallen is gratis.
De openingstijden zijn op zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 17 uur.

Symphony of Speed 053 is een initiatief van United Carshops, Van Lochem Automotive en 402 Automotive. Deze drie samenwerkende partijen vonden het tijd worden voor een nieuw allround event voor liefhebbers van exclusieve, sportieve, gespierde en getunede. Vandaar daar ook de nieuwe naam Symphony of Speed. En dat allemaal in de 053 regio, dat tot nu toe verstoken is geweest van een spectaculair auto event. De komende weken wordt u via deze website verder op de hoogte gebracht van alle ontwikkelingen rondom dit evenement.

Rogier

Dit is alleen voor de snelle auto's, hier kan ik bijv niet bij staan :(

Nicole

Ik zal het eens goed bekijken. Mij lijkt het wel wat. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Dit is het overwegen waard !-!
Lekker dichtbij.
Truckertje

juul


Nicole

Zijn er nog een minimaal aantal pk's dan? Die kan ik namelijk niet vinden.:)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

josje

hier ben ik zeker bij.en ik hoor maandag als ik der sta !-!

mark

Als ik dan verder niks anders heb, ga ik zeker kijken !-!


Edwin Postma

Josje vandaag gesproken en die staat binnen ;) !-!

Ik ga zondag heen. gaan er meer vanaf/via Zwolle???
Truckertje

Edwin Postma

Ik ben hier heen geweest.
Jos was er uiteindelijk toch niet.
Maar het viel goed tegen.
2kleine zaaltjes.
Weinig bijzonder spul.
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Truckertje

mark

mijn maat had een paar foto's gemaakt.
dit zijn de wat mooiere auto's en voor de rest stonden er alleen maar sjonnie bakken.

http://www.mijnalbum.nl/Album=EZG64LYD

mark

En nog ff een filmpje waarin een band kapot gaat tijdens een driftshow:


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev