Advertenties


Afsluitmeeting RTC bij VKV Gorinchem, zondag 8-11-2009

Gestart door Arno, 5 september 2009, 18:27:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arno

Beste leden en forumbezoekers,

Zoals gebruikelijk sluit de RTC elk jaar het meetingseizoen af met een zogenaamde 'afsluitmeeting'.

Deze keer zakken we iets meer af in Nederland, want we zullen worden ontvangen door de mensen van de Renault Sport Dealer Van Kerkhoff & Visscher in Gorinchem!

Op zondag 8 november is het pand van Van Kerkhoff & Visscher in Gorinchem, exclusief geopend voor de RTC.
Het programma is nog niet helemaal rond, maar het beloofd een leuke, interessante, goed gevulde maar vooral gezellige meeting te worden!
De mensen van VKV hebben er zin in!


DUS: Houdt dit topic in de gaten voor meer informatie!


         


Robin

Ik was met de megane bij de openingsmeeting, aanrader! was erg gezellig :)

Zal nu met de Seat niet op komen dagen denk ik ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dirk Kuipers

Ja, dat was zeker gezellig. Helaas ben ik er ook niet bij. Volgend jaar weer een kans.. :)

Rogier

het is de 2de zondag van de maand :D dus ik kan wel komen mocht er meer animo voor zijn ;-)

en robin je kan altijd eventueel met mij mee rijden mocht je zin hebben ;-)

groetjes

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier


drbiqs

als ik niet hoeft te werken kom ik denk ik ook ff kijken. --
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

monteurtje

als het lukt ben ik ook gewoon van de partij

mvg corné

Rick Santbergen

Ik ga hier sowieso ook even kijken. Lekker dichtbij :)

steven


Aldo

lekker in de buurt... misschien dat ik ook wel ff langs kom, nu me auto iig rijd :D

Koentje

Waarschijnlijk kom ik ook lkkr kijken.
dan kom ik ook wel met Wrecked.

monteurtje

Wrecked en koentje kunnen wij dan niet iets afspreken dat we weer samen die kant in rijden tegen die tijd?

mvg corné

Koentje

@ monteurtje

miss bij de weer bij de Mc in de buurt van Nac stadion?

monteurtje

koentje prima idee al zeg ik het zelf haha neem deze keer wel paar stoeltje mee denk :P als het dan mooi weer is ga ik ook nog effe film kijken denk :P

mvg corné

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev