Advertenties


Idee voor een meeting.......

Gestart door Jeroen, 20 februari 2011, 00:00:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

erop is zonde van het lak hoor erwin ;)

ben benieuwt of dit door zal gaan.

JanJ

Citaat van: Dennis Postma op 26 mei 2011, 13:06:23
Ik denk dat het idee van Jan helemaal niet zo slecht is. Misschien kun je eens peilen Jan of er van uit de fotograaf en vrouw interesse is om dit te doen volgend jaar. Wij "clubfotograven" (om het maar even zo te noemen) kunnen alsnog gewoon foto's schieten die dag wat alleen maar resulteert in meer foto's toch? Ik vind dat je met het organiseren van zoiets alle opties open moet houden en aan de hand van de info die je hebt pas je plan moet trekken. De modellen zouden ook leuk zijn, en als er dan nog vrouwelijke leden of aanhang zich geroepen voelt om model te staan kan dat toch gewoon. In dit geval zouden de "clubfotograven" en de vrouwelijke aanwezigen misschien nog iets op kunnen steken van de fotograaf, vrouw en modellen. Zo word het ook nog eens een leerzame meeting.  ;)

Zoiets is natuurlijk helemaal vrijwillig.......................ervaring voor de fotografen, visagiste en de modellen............................

Ik zal binnenkort eens een balletje opgooien en als ik daar een positieve reactie op krijg dan zal ik binnen de club eens gaan peilen.......................


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

klint intresant.
mooie vouwen met mooie auto's doen het altijd goed bij mij !-!
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev