Advertenties


[29-06-2013] wielenfestival veenendaal

Gestart door lúk, 1 juli 2013, 20:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lúk

afgelopen zaterdag naar veenendaal afgereisd voor het wielenfestival

de auto's die er stonden waren prima. het evenement zelf daar in tegen vond ik persoonlijk minder.
was weinig te zien en te doen. uiteraard maken wij het wel gezellig met de mensen die er zijn 8)

hier part I









de rest
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.362165917240207.1073741864.334447726678693&type=1

Roy (Coup a One)

Lúk jammer vindt ik het persoonlijk dat je de evenementen niet op tijd met ons deelt, al ben je er natuurlijk wel vrij in maar toch zijn er binnen de RMC een aantal actievelingen die graag mee liften met dit soort evenementen ;) 

Verder vindt ik je foto's er altijd stuk voor stuk er strak uit zien :)

lúk

thnx voor compliment  ;)

tja over op tijd  aangeven. is lastig dit is een selectie event hier had je tijden geleden al voor op moeten geven ;)
ik vind alles via facebook automaxx forum etc. als je echt fanatiek bent moet je er zelf achter aangaan toch ;)

tip van mij stel 1 a 2 mensen aan binnen de club die een hele kalender in mekaar draaien en online gooien !-!

ik heb dit probleem ook binnen de peugeot tuning club daarom draai ik me eigen kalender wel in mekaar !-!

Rogier

Ziet er gaaf uit Lúk, en net wat Lúk zegt een beetje zoekwerk op internet Roy en je komt over al achter ;)

lúk


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev