Advertenties


ICE Install websites

Gestart door Marc Brouwer, 5 juni 2005, 10:06:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc Brouwer

Hallo Allemaal,

Inmiddels ben ik van plan de ICE install in de auto uit te breiden. Ik heb hier al wel het ??n en ander op het oog. Gisteren ben ik bij een audiozaak in de buurt geweest en daarbij mooie spulletjes gezien. Het enige wat me er van weerhoud, zijn de prijzen die in de winkel gevraagd worden en de prijzen die je op internet ziet. Het verschil tussen deze prijzen kan aardig oplopen waardoor je het voordeel zou kunnen gebruiken om de install te laten inbouwen. Helaas zullen niet veel audiozaken happig zijn op het feit dat je de producten niet bij hun besteld maar wel door hun laat inbouwen. Ze kunnen namelijk geen garantie geven op de ingebouwde spullen is een veel voorkomend argument.

Zelf inbouwen is een optie aangezien me dat best leuk lijkt en het eindresultaat je dan ook voldoening geeft als het na behoren werkt en oogt. Alleen door de vele vragen die ik nog heb, twijfel ik dus tussen de mogelijkheid aanschaf/inbouw door een audiozaak, aanschaf via internet en zelf inbouwen of aanschaf via internet en inbouw door een audiozaak.

Om deze keuze te maken zou ik graag willen weten of er sites zijn op het internet waar stap voor stap het plaatsen van een ICE install wordt uitgelegd. Een soort ICE Install voor dummies. Zo hoorde ik gisteren al termen voorbij komen als passief en actief filteren. Verder vind ik het belang om te weten hoe een ICE install in de moderne auto's tegenwoordig wordt ingebouwd. Bij de M?gane was dit redelijk makkelijk. Via het doorvoerrubber in de deuren. Maar bij mijn huidige auto (Clio) is gebruik gemaakt van connectoren, waardoor een speakerkabel naar de speakers in de deur leggen niet meer zo makkelijk is.

Weten jullie misschien daarnaast ook audiozaken die geen problemen maken van de inbouw van zelf aangeschafte speakers en versterkers.

Hopelijk kunnen jullie me helpen  :D
"We Shall Not Be Moved"

Erik van der Velde



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev