Advertenties


past een koppeling van megane 3 coupe rs op 180tce

Gestart door Flow, 27 mei 2020, 15:57:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flow

Goededag allemaal,voordat ik begin met vragen,wil ik mij even voorstellen;ik ben Alan en ik ben al een geruime tijd op dit prachtige forum en lees best veel,sinds vorig jaar oktober heb ik een megane coupe gt 180tce uit 2010 en de auto bevalt mij erg goed,ik heb sinds kort een paar dingen aan de auto gedaan,o.a grotere intercooler,brembo klauwen met schijven,en de auto 3,5cm verlaagt,vorige week nieuwe velgen 18 inch,auto is echt in top staat.Maar nu komt het! koppeling begint in de 3e versnelling iets te slippen bij ongeveer 4 duizend toeren,nu is mijn vraag past een koppeling van een megane 3 coupe rs? zo 1 op 1,op mijn 180tce ik weet ook niet of de koppeling van de rs een duw koppeling is of eentje van het getrokken type.In iedergeval ben ik wel van plan om een robustere kopeling te nemen,zat zelf ook te denken aan een race uitvoering maar weet niet hoe die zich houd. Vliegwiel word natuurlijk ook vervangen,Wie kan mij hier iets meer over vertellen.

mark29

Hey poolse kroaat! Druk eens een paar keer op enter.
Dat leest makkelijker.
Koppeling van rs heb ik nooit gedaan, app rudy eens, hij wel volgens mij. Die kan je vast meer over de verschillen vertellen.

Tenminste als ik denk dat ik weet wie jij bent 😂

Triggerhappy

Haha . Of het past zou ik zo zeker niet van zijn. Heb destijds hetzelfde overwogen. Of een steviger exemplaar van Sachs. Uiteindelijk toch maar voor origineel gegaan. Dat was na 65k km en een jaar na chiptunen ongeveer. Nu een ton en een paar jaar later nog steeds probleemloos. Ergo conclusio, als je verder motorisch geen ruige plannen hebt zou ik de extra centen lekker op zak houden en voor de originele onderdelen gaan. Ik zit op 180 wiel pk en 360Nm and still going strong!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev