Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

dat bedoel ik idd ook matthew, geen luchthapper maar roostertjes helemaal gelijk aan de kap........helemaal clean Y

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

FabianMegane

@Peter volgend jaar zeker mee naar wat meetings etc!

Benjamin Renon

@ Fabian: Netjes zo man. Alleen zou ik ook nog de sloten eruit halen van de portieren. Dan komt alles net wat meer in balans met de rest van je auto. (maar 't is natuurlijk geen must... ;))
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

FabianMegane

@benjamin...

Check the picas van de portieren, dan zijn de slote er al uit 8)7 haha! Alleen de deurgrepen zitte er nog in !-!!


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

FabianMegane

Alex ben echt benieuwd naar je HOOD! Maare kzie dat je verder lkr bezig bent! Ik kijk uit naar het eindresultaat van de kofferbak, maar dat zal vast en zeker een spectacel worden!

Alex Verloop

niks mis met een mooie bh ;).

Succes met de schade. Denk overigens wel dat het herspuiten van de delen die je noemt aardig duurder is, aangezien ik ooit elende hoge prijzen voorbij heb horen komen over de lak van je  8)7

anywayz, succes!  !-!

Tim

Lekker bezig hoor Alex :) ben erg benieuwd naar de volgende update :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Alex Verloop


Marissie

haha vond hem wel grappig staan  :) ik heb geen idee over de spuitkosten dat zoekt de spuiter maar uit als het maar goed komt.. 
Vandaag besproken over me interieur en krijg eind van de week de exacte prijs doorgegeven en dan word de afspraak gemaakt, begin januari gaat ie gelijk heen.. Hetworden 2 kleuren leer tegen wit aan en iets donkerder..

matthew

@Mariska ben wel benieuwd hoe het interieur gaat worden.
En dat de schade goed en snel voor je wordt opgelost.

@Paiky    dat gaat de goede kant al op.


@Freek  als je een auto pimpen leuk blijft vinden maakt het niet uit wat je koopt je begint altijd opnieuw
geloof me maar.
En een laguna II en een megane II kost ook nog wel wat dus er moet dan nog wel wat geld bij hoor.

@Alex   wel een beetje door blijven werken van de winter he ,dan krijgen we volgend jaar rond juni ofzo toch wel iets  extreems zien haha

Marissie

Ik ben zelf ook erg benieuwd is natuurlij altijd ff mooier om het in werkelijkheid te zien dan op die kleine vierkantjes leer dat je je maar moet inbeelden hoe het word.. maar ik heb er wel een goed gevoel over..

en de schade jah hoop ook dat het snel goed en netjes word geregeld allemaal..

Stefan

Ben ook zeker wel benieuwd wat dat gaat worden met dat interieur Mariska Y Y !-!

Ik lees weer allerlei leuke plannen.. !-! :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marissie

idd allemaal leuke plannen  ;) hoop dat het allemaal een beetje vlot loopt..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev