Advertenties


Hobbies...

Gestart door D@nny, 9 september 2013, 22:33:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

D@nny

Tja, wat moet ik zeggen over hobbies... ik vind zoveel leuk, dat ik altijd met van alles tegelijk bezig ben!

Ik speelde rugby (ben sinds kort weer begonnen, aan conditietraining om volgend seizoen 2014/2015 weer mee te kunnen doen)
Ondertussen doe ik aan kickboxen (ok, alleen tegen een bokszak, ik hou niet van sparren, omdat ik geen anderen pijn wil doen), heb ondertussen 26jaar judo erop zitten (mijn vader was trainer). Heb een tijd karate gedaan...
Daarnaast loop ik hard, heb ik aan turnen gedaan en ga ik regelmatig naar de fitness...
Zie ik eruit als een kleerkast? Nee, ik ben 1m88 en weeg net 70kg!

Verder heb ik een tijd keyboard gespeeld, fotografeer ik graag (vliegtuig spotten), doe ik veel simulatiegames op de pc (zowel flightsims als racesims), overigens heb ik 12jaar pc's verkocht en ik bouw dus ook computers voor mijn hobby! :P

Verder: autorijden... de enige plek waar ik echt tot rust kom, is in de auto! (my special Zen place)

Momenteel zit ik elke dag in spanning te wachten, op nieuws van m'n jongste broertje (Stefan)... Hij is 1 van de Nederlanders, die momenteel op Silverstone meedoet, aan de GT Academy! (en na 5 dagen is hij nog in de race!)


http://www.gthq.nl

Tim Coronel donuts, mijn broertje erna!


Dus ja... momenteel ben ik vooral thuis bezig (ben WAO verklaard), en ga ik binnenkort erg intensief werken aan mezelf (en vooral mijn ADHD!) vanaf 29 sept. ben ik daarom niet meer online, omdat ik 4 maanden van huis ben, zodat ik daarna weer aan het werk kan! (ik haat het om thuis te zitten...)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev