Advertenties


Interesse vliegtuigspotten?

Gestart door Dennis Postma, 29 september 2012, 12:35:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Absoluut. Heb me prima vermaakt. Morgen ga ik met de foto's bezig.

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, dan spreken we een keer in een warmere tijd van het jaar af. !-!

Edwin Postma

Ben ik er ook weer bij. Indien ik vrij ben ;)
Truckertje

Benjamin Renon

Was weer gezellig vanmiddag. Aangezien ik wat eerder aanwezig was, had ik het genoegen de A380 te zien landen. Wat een machine is dat zeg. Zet er een cityhopper naast en het lijkt net speelgoed...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

8 November gaan we naar Schiphol Y en ook nog met de NS, of heb ik nu teveel gezegt ;)

Rebecca Fontijn

het toestel waar jullie over praten is die van de Emirate toch ???
ik heb em vorige week over zien gaan vlak voor die ging landen maar inderdaad wat een joekel

Dennis Postma

Dat toestel is inderdaad van Emirates (een foto staat wel in mijn fototopic). Het is het grootste passagiersvliegtuig ter wereld. Om een kleine inschatting te geven hoe hoog alleen de staart al is, deze is ongeveer even hoog als een flatgebouw van 8 etages.  ;)

@Roy, met de NS nog wel, wat zal jij alleen al genieten van de rit er naar toe.  o-)

Rebecca Fontijn

jeetje das hoog ik zat donderdag in een rondvaartboot met mensen uit dubai die vertelde dat het toestel 3 verdiepingen heeft en erg mooi is van binnen

Benjamin Renon

Een paar van de A380... De rest komt in mijn foto topic.




Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Naar mijn weten heeft deze reus 2 verdiepingen ;)
Truckertje

Rogier

Dat zo'n machine de lucht in komt is al heel knap.

Dennis Postma

@Edwin, je hebt ook nog het vrachtruim.  8)7

@Rogier, dat is inderdaad al erg knap. Een knap staaltje Earodynamica. De A380 heb ik al eens eerder zien opstijgen vanaf de Polderbaan, deze baan is 3,8 km lang. Deze luchtreus heeft dan ook wel de volle lengte nodig om genoeg vaart te maken.

Intussen ben ik bezig mijn foto's te uploaden.

Dennis Postma

Intussen ook mijn foto's geupload.
Ik was er ietsje later dan Benjamin en heb de landing van de A380 gemist. Toch heb ik ook bij de polderbaan een paar leuke plaatjes geschoten:

1:


2:


3:


4:


Op het moment dat de A380 zou vertrekken waren er 2 startbanen in gebruik. In zo'n geval is het gokken waar je gaat staan. Helaas stonden we net bij de verkeerde baan. Toch hebben we 'm op een afstandje nog kunnen zien vertrekken wat ook wel weer voor leuke plaatjes zorgt:

5:


6:


Voor de rest van de foto's:
http://s864.beta.photobucket.com/user/Denman83/library/Spotten%2028-10-12

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev