Advertenties


Interesse vliegtuigspotten?

Gestart door Dennis Postma, 29 september 2012, 12:35:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Die zou rond 13:30 uur moeten landen en rond 15:30 weer vertrekken. Denk dat ik er dan al wat eerder ben om wat in te komen met foto's maken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Ik hoop "de reus" wel weer te zien.
Prachtige machine !-!
Truckertje

Dennis Postma

Sorry. Foutje van mij. 13.00 uur afspreken dan? Als het nodig is kunnen we dan nog zorgen dat we bij een andere baan staan mocht ie niet op de polderbaan landen.

Edwin Postma

Truckertje

Colin

Ik moet me helaas afmelden, had een dubbele afspraak. Volgende keer ga ik graag mee !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Edwin Postma

Truckertje

Roy (Coup a One)

Wij gaan met m'n ouders en de NS op 8 November een dagje naar schiphol ;)

Edwin Postma

Truckertje

Dennis Postma

Zorg dat je een warme jas bij je hebt. Het is mooi helder weer maar warm is anders. 8)7

Dennis Postma

Heb net nog even gekeken op Schiphol.nl. De landing van de a380 gaan we missen. Verwachte aankomst 12:40 uur. Natuurlijk een gevolg van onze wintertijd. Het vertrek is ook een uurtje eerder dan anders.

Edwin Postma

Ik heb hem al eens zien landen.
Nu nog even zien opstijgen 8)7
Truckertje

matthew

Veel plezier vandaag mannen,ik had dit ook wel leuk gevonden maar heb storingsdienst.

Dennis Postma

Thanks. Andere keer beter Matthew.

Benjamin Renon

Ik vertrek zo, heel misschien zie ik hem dan nog net landen. Het is voor mij ongeveer twee uur rijden. Maar zo eerst even de start van de F1 kijken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev