Advertenties


Nieuw initiatief Shootingday.nl

Gestart door Benjamin Renon, 1 februari 2012, 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Dit is tijdens de ALV al even kort aangekaart. Paul en Jeroen (al jaren betrokken bij de Mégane club) gaan samenwerken d.m.v het organiseren van shootingsdays.
Hier kun je als fotograaf terecht, maar ook als je bijv als model wilt figureren.

CiteerShootingday.nl is initiatief van Jeroen Vlug en Paul Klaverdijk.
We kennen elkaar al heel lang en delen o.a. fotografie als onze hobby.

Vooral modelfotografie vinden we leuk om te doen.
Het lijkt ons leuk om op regelmatige tijden samen met andere fotografen onze passie te delen.

Shootingday.nl is een platform voor fotografen die niet merkgebonden is (Canon, Nikon, Pentax, Olympus, Sony etc, etc) en vele vormen van fotografie ondersteund (model, natuur, straat, circuit etc, etc).

Doelstelling is het regelmatig organiseren van een shootingday, dit kan zijn in de studio Ter Aar, maar ook bijvoorbeeld onder begeleiding van een ervaren fotograaf een dag de natuur in, een stad verkennen of een dagje circuit Zandvoort.

In de basis is deelname aan een shootingday kostenloos.
Alleen als er voor een shootingday kosten gemaakt moeten worden dan worden die verdeeld onder de deelnemers (een locatie huren, betaalde expertise inhuren etc, etc)
Indien er bij een shootingday kosten worden berekend dan zullen die vooraf per bank betaald dienen te worden. (teruggave in speciale gevallen en indien er vervanging geregeld is)
Het gebruik van de website zal kosteloos zijn, de kosten voor de website zijn niet hoog en zullen d.m.v. Enkele onopvallende google reclame blokjes betaald worden.

Onder de naam shootingday.nl zullen er geen illegale actie's ondersteund worden, denk hierbij aan urbex fotografie in afgesloten panden.

Voorlopig willen we geen officiële status hebben (lees vereniging, kvk, bankrekening)
Wel een groepje vrijwilligers creëren die de basis van shootingday.nl gaan worden (moderatie forum, aanwezig zijn op shootingdays enz,enz)

Voor meer info over bovenstaande graagd naar de volgende website gaan: http://www.shootingday.nl/
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Ik heb deze ook op een andere forum gezet waar een aantal hobby-fotografen zitten en de reacties zijn al enthousiast.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeroen

Welk forum is dat Benjamin?

En dank voor het plaatsen.  !-!
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

JanJ

Ik heb mijn ideetje aangaande een meeting met een fotoshoot met fotograaf en met modellen maar even in de wacht gezet.

Het lijkt mij beter eerst even af te wachten hoe en of jullie idee gaat werken  !-! .

Gr, JanJ.

Jeroen

Hoeft niet in de wacht JanJ.

Shootingday.nl is een initiatief om met meerdere fotografen leuke dagen te organiseren.
Daarin past jouw fotograaf misschien ook wel in.

Misschien wil je hem onze website onder de aandacht brengen.
Wellicht kunnen we samen iets gaan doen.  !-!
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

JanJ

Citaat van: Jeroen op  1 februari 2012, 12:34:52
Hoeft niet in de wacht JanJ.

Shootingday.nl is een initiatief om met meerdere fotografen leuke dagen te organiseren.
Daarin past jouw fotograaf misschien ook wel in.

Misschien wil je hem onze website onder de aandacht brengen.
Wellicht kunnen we samen iets gaan doen.  !-!

Jeroen,

Ik had het sowieso even in de wacht gezet i.v.m. tijdgebrek aan mijn zijde (werk loopt weer eens  uit hier in Frankrijk).

Ik heb het idee vorig jaar al eens bij hem ge-opperd en hij stond er niet negatief tegenover. Het voordeel zou zijn dat hij wel al werkt met diverse (amateur) modellen en deze dus misschien wel voor een shoot kan porren (niet letterlijk natuurlijk :-) ).
Er komt alleen natuurlijk wel bij kijken dat de modellen waarschijnlijk samen met de fotograaf beslissen welke foto's wel en niet kunnen v.w.b. vrijgave/publicatie. Binnen de vereniging was richting mij nogal wat commentaar dat diverse leden zelf ook wel nette plaatjes kunnen schieten maar dit neemt wat het voorgaande betreft wat "probleempjes" met zich mee...........

Als je wilt kan ik hem inderdaad wel eens op de hoogte brenegen over Shootingday.nl

Tnx voor je reactie, Gr, Jan.

Benjamin Renon

Citaat van: Jeroen op  1 februari 2012, 11:18:54
Welk forum is dat Benjamin?

En dank voor het plaatsen.  !-!

Zie PM, Jeroen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Vooraf gaande aan de ALV al kortstondig hier over gesproken met Paul.

Ik vind het een mooi initiatief en ga het zeker in de gaten houden.  Y !-!

Verder wens ik Paul en Jeroen veel succes met shootingday.  !-!

Roadkill (Michiel)

Janj snap het wel,je laat die meiden nu niet in bikini buiten naast de meg staan....

Mijn meg staat ter beschikking voor een fotoshoot (mits het niet helemaal bij Janj op zijn werk is....)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Vandaag ingeschreven voor de shoot op 11 maart. Heb er zin in!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jeroen

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Benjamin Renon

Dennis, Tim en/of Michel geen zin/tijd in deze dag?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Nope sorry. Ondanks dat het me leuk lijkt eens met een paar man wat af te spreken om met de camera's te stoeien doe ik deze dag niet mee. Ik heb er simpelweg het bedrag er niet voor over om een dagje mooie foto's te schieten. Daar zou ik momenteel liever filters endergelijke van kopen. Dat neemt niet weg dat ik het een mooi initiatief vind.

Koentje

Is het ook mogelijk om als kijken bij te zijn?
Lijk me wel een keer leuk om zoiets mee temaken

Dante

Jij wilt gewoon een beetje modellen gluren, Koen...:q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev