Advertenties


Dante's LEGO verzameling

Gestart door Dante, 9 juli 2011, 11:16:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Eigenlijk een hele grote hobby van me... Om je een idee te geven, dit is de jaarlijkse bestelling van 2011:








1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Als je auto ook nog je hobby wordt nu je bij de club zit dan heb je twee behoorlijk dure hobby's denk ik zo.

Wat doe je trouwens met de lego, bouw je het op en zet je het ergens neer?

Dante

Tja, daar heb je wel gelijk in...
Het wordt opgebouwd, staat een tijd & dan uit elkaar gehaald. Eerst in een plastic tas opgeslagen, voor het wordt uitgesorteerd in Curver bakken. Daar staan er ongeveer 9 van gevuld op de slaapkamer van de kinderen... De kinderen hebben ook nog 2 Curver bakken met LEGO ommee te spelen. "Mijn" LEGO wordt daar (nog) niet voor gebruikt... De enige sets die nog in elkaar staan, zijn die in de stijl van 10218. Dat is de 6e set die zo wordt uitgebracht & de overige 5 staan nog netjes in elkaar, naast elkaar als een straat :)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Gaaf. blijft leuk om te zien. Ga je ook elk jaar naar Legoworld in Zwolle?

Dante

Ja idd! Hoe ze het verzinnen af en toe. Ik weet dat sommige bouwtechnieken van de AFOLs (Adult Fans Of LEGO) af komen & door LEGO nu zelf worden gebruikt, maar het blijft natuurlijk verbazingwekkend om te zien dat 1 paar ski's tegen elkaar heel goed werkt als ornament...
Nee, nog niet geweest. Het plan was om in oktober in de schoolvakantie naar Billund te gaan. Had een leuke aanbieding gezien voor 2x toegang LEGOLand & 1x toegang Zoo + 7 dagen in een 75m² huisje voor nog geen 500...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Leuk LEGO! Zorgt weer voor jeugdsentiment! !-! Heb ik nog een kleine Star Wars collectie van. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Misschien een idee om eens een Megane van Lego te bouwen. 8)7

Stony (Robert)

erg vet om te zien! !-!
@Dennis: of iets van een cc: zie hier n klapdakkie op n lego porche  :)

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=28785
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Maikel

Hmm lego, kun je erg veel dingen mee, ben zelf dan gek op kermisattracties en heb er al heel veel gezien van lego.
Moet wel zelf in elkaar gezet worden omdat het niet zo als bouwpakket geleverd wordt maar ziet er super uit!
aka. Blackwuppie :)

nd-photo.nl

Interessant om een keer te zien, Megafactories bij de Lego fabriek.

Dennis Postma

Die Porsche in dat filmpje is wel ziek zeg.  :D

Stefan

Nostalgie dat Lego Y
Enkele jaren geleden ben ik in Legoland in Denemarken geweest, was toen ook erg spectaculair om te zien Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Ik zie je topic nu pas,maar hier is nog een lego fan,maar dan technisch lego,jij hebt een aardige
collectie,zeker die architectuur dozen lijken me erg mooi,ik heb thuis nog een grote zwarte wagen staan
van lego,en zou er nog een paar bij willen hebben,weet je toevallig een site of winkel,waar ik die voor een leuke prijs kan bestellen?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jeroen

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Rohald

Citaat van: Dante op  9 juli 2011, 12:20:27
Nee, nog niet geweest. Het plan was om in oktober in de schoolvakantie naar Billund te gaan. Had een leuke aanbieding gezien voor 2x toegang LEGOLand & 1x toegang Zoo + 7 dagen in een 75m² huisje voor nog geen 500...
gaat dit nog door deze maand?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev