Advertenties


De kiekjes van Dennis.

Gestart door Dennis Postma, 31 mei 2009, 19:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Dat durf ik allemaal niet te zeggen :P ik weet dit toevallig omdat me zusje in zo'n vliegtuig zat richting bonaire ;)

Rogier

Maar Dennis, als je toch het land afrijd voor foto's heb ik nog wel een aantal mooie locatie's bij mij in de buurt. Kunnen we altijd met een paar man heen gaan voor een shootje, wij hebben hier in de buurt zoals je al zag bij mijn foto's de natuur als omgeving, we hebben ook een beetje industrieël en een "haven" aan de rijn, en in de avond uurtjes goed te bereiken de rijnkade, zit je direct aan het water met wat rondvaart en industrieële boten ;) en dat allemaal in een straal van 10 a 15 min rijden !-!

Dennis Postma

Lijkt me opzich leuk als ik in de buurt ben. Maar zoals ik al bij de foto's zei ga ik meestal bij Schiphol kijken als ik toch in de buurt ben/kom. Dan ga ik gewoon een paar uurtjes eerder van huis af als ik daar de tijd voor heb.

Rogier

Ach dan rij je gewoon een keertje langs :P maken we er een gezellig dagje van !-! misschien wilt benjamin ook komen geeft benjamin weer de gelegenheid om misbruik te maken van de duitse autobahn :D

juul

Ligt eraan wanneer dat dan is misschien kom ik dan ook wel even langs.
ben in  Arnhem geboren en me vader woont ook al bijna 25 jaar in Westervoort.

Edwin Postma

Dan kom ik ook wel mee. !-!
Maar dat zijn knappe plaatje broertje.
Vind die 747 nog steeds een indrukwekkend toestel.
Wil er nog eens gaan kijken als het mooier weer is.
Truckertje

Dennis Postma

Afgelopen weekend vroegen mijn ouders of ik zin had om vandaag met hun richting Schiphol te gaan. Zij waren al een poosje niet wezen kijken bij de diverse start en landingsbanen en ik weet daar inmiddels aardig de weg dus kon ze de mooie plekjes wel laten zien. Altijd leuk. Dit keer heb ik dan ook eindelijk de Airbus A380 op de plaat kunnen zetten.

1:


2:


3:


4:


En toen dus het grootste passagiersvliegtuig ter wereld, de Airbus A380:

5, om een beetje een indruk te geven van hoe groot dit toestel is, dat kleine toestel is een Boeing 737 van Transavia:


6. en de reus zelf:


Voor de rest van de foto's van vandaag:
http://s864.photobucket.com/albums/ab208/Denman83/Spotten%2031-8-12/

Morgen zullen er hele andere foto's geschoten worden. Dan ga ik met Benjamin, Michel Veltman en Edwin naar Belgie voor de Formule 1. Uiteraard zullen daar foto's van volgen.  !-!

Dennis Postma

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik afgelopen zaterdag ook naar Spa-Francorchamps geweest.

Uiteraard heb ik ook daar de nodige foto's geschoten. Bij deze een greep hier uit.

1:


2:


3:


4:


En de rest is hier te zien:
http://s864.photobucket.com/albums/ab208/Denman83/Spa-Francorchamps%202012/

Karin


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


Edwin Postma

Knappe kiekjes.
Mis alleen de gp2 foto's !-!
Truckertje

Dennis Postma

Kan kloppen, heb alleen de Formule1 plaatjes geupload. Daar was ik al tijd zat aan kwijt.  ;)

Dennis Postma

#104
Even hier het stof van af blazen.

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik afgelopen zaterdag samen met Benjamin naar kamp Vught geweest.
Tuurlijk was dit weer gezellig. Maar dat kwam niet door de lokatie, kamp Vught zoals dat tegenwoordig nog bestaat is maar een schreintje van wat het vroeger ooit was. Maar dat maakt het niet minder indrukwekkend. Je beseft je daar ineens heel goed wat daar vroeger voor gruwelijke dingen gebeurden en onder welke erbarmelijke omstandigheden men gedwongen moest leven. Gewoon bizar. Een verhaal wat me van dit bezoek het meeste is bij gebleven is het verhaal over het voedsel tekort, opgegeven moment zaten er te veel mensen in het kamp waardoor men besloot om een grote groep vrouwen en kinderen over te plaatsen naar een ander kamp, dit om te voorkomen dat men zou verhongeren in Vught. Maar eenmaal aangekomen in het andere kamp werden deze vrouwen en kinderen direct de gaskamers in gestuurd.......
Zoals gezegd, het is echt bizar en bijzonder indrukwekkend.

Bij deze een greep uit mijn foto's:

1:


2:


3:


4:


5:


6:


7:


De overige foto's zijn in het volgende album te vinden:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EOMQMI6D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev