Advertenties


De kiekjes van Dennis.

Gestart door Dennis Postma, 31 mei 2009, 19:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Stefan heeft een hatchback. 8)7

Rogier

Dennis ik las ergens dat je mij de foto's hebt gemailt (weet niet meer waar je dat zei) maar ik heb nog niks ontvangen :neen:. Zou je ze nog een keer kunnen mailen ?

Dennis Postma

Misschien dat de afzender neit op mij lijkt. Ik heb het namelijk via wetransfer gestuurd. Zo kon ik de foto's in een keer mailen. Dus kijk even in je spambox. Mocht ie daar niet tussen zitten moet je het maar even laten weten, dan mail ik alles ff opnieuw.

Rogier

Ik zie niks in me spam staan van jou, wel me overige meganeclub mailtjes snap daar niks van maar ja. Ik zag dat jij ze ook online gezet hebt ik haal ze anders daar wel tussen uit ;)

Dennis Postma

Mail me anders even je juiste mail adres dan zal ik ze alsnog even mailen.

Edwin Postma

Dennis past wel in de koffer van de cabrio. Claudia kan rijden haha8)7
Truckertje

Rogier

of je laat edje rijden in je cabrio, en jij dennis gaat op de achterbank staan :P

Dennis Postma


Dennis Postma

Even wat stof weg blazen hier.

Deze week ben ik 2 keer wezen spotten rondom Schiphol.

Dit doe ik wel vaker als ik toch in de buurt ben of langs rijd. Dan ga ik iets vroeger van huis om vliegtuigen te gaan platen.
zo ook afgelopen maandag en vandaag. bij deze enkele foto's die ik daarbij gemaakt heb.

Maandag, helaas niet al te best weer maar dat levert ook wel wat leuke plaatjes op:






En vandaag, beter weer en een voor mij nieuwe plek:












En dan nog eentje op de wat meer bekende spottersplek bij de lokale Mac:


Voor alle foto's:
http://s864.photobucket.com/albums/ab208/Denman83/Schiphol%2011-7-2012/

Karin

Die laatste foto vind ik gaaf.

Benjamin Renon

We moeten toch eens wat afspreken Dennis en dan misschien met een paar man even wat plaatjes schieten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma


Roadkill (Michiel)

Bij die laatste foto is het alsof ie net over het hek springt :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

De ene laatste foto van de KLM is een lange vluchten vliegtuig, die bijvoorbeeld richting aruba en bonaire gaat.

Dennis Postma

Klopt. Is een DC-10. Beter bekend als de MD-11. Het zal niet heel erg lang meer duren totdat dit type toestel verdwenen is bij de KLM. Deze zullen o.a vervangen worden door het nieuwste speeltje van Boeing, de 787 dreamliner.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev