Advertenties


De kiekjes van Dennis.

Gestart door Dennis Postma, 31 mei 2009, 19:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Nice pics zeg. Het gaat steeds beter!!! (ook aan mijn evo's gedacht zie ik ;))
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Marc Brouwer

@Dennis,

De compo's zijn mooi, maar de foto's missen nog wel scherpte. Misschien is het goed dat je ook wat instellingen plaatst bij de foto's zodat we ook kunnen zien met welke instellingen je de foto's maakt. Denk aan sluitertijd, diafragma, iso e.d.

@De rest
O ja, 18-200 mm is een mooie lens omdat je niet hoeft te wisselen. Enige nadeel is dat je behoorlijk wat concessies gaat doen aan de kwaliteit van het glas. Dus voor sportfotografie nu niet echt uitermate geschikt. 70-300 daarentegen wel zeker de USM 




"We Shall Not Be Moved"

Dennis Postma

Ik zal de volgende keer voor de liefhebber even aan de instellingen denken.  ;) De scherpte heb je helemaal gelijk in Marc. Over het algemeen bekijk ik mijn eigen foto´s met een kritisch oog. Maar al doende leert men en zie ik er toch steeds meer vooruitgang in de foto´s al zeg ik het zelf. En de aanschaf van 70-300 heeft daar absoluut aan bij gedragen.

De 18-200 is precies wat marc zegt. Is inderdaad wel van een wat mindere kwaliteit dan de 70-300. Maar daar is de prijs dan ook wel naar. Maar voor het gewone huis tuin en keuken gebruiken absoluut een leuke lens.

Dennis Postma

#34
Zo te zien is het al een aardig tijdje terug dat ik hier wat in geplaatst heb. Daarom maar eens even een greep uit de afgelopen maanden. Helaas heb ik de laatste tijd door de verhuizing en wat andere activiteiten niet heel veel tijd gehad voor het fotograferen. Maar dit ga ik zeker weer op pakken want het is en blijft een mooie (rustgevende) hobby.


De IJsselbrug bij Zwolle.




Gemaakt bij spolder (bij Zwolle), een oude sluis die vroeger veel gebruikt werd voor vracht verkeer. Door de komst van het IJssel-Zwarte water kanaal eigenlijk niet meer nodig, maar het blijft een mooie plek om foto's te maken.



De spoorweg werkplaats in Zwolle, deze zal binnen niet al te lange tijd gesloopt worden ivm. de komst van de hanzelijn.



En 2 plaatjes uit mijn nieuwe woon omgeving. De 1e is gemaakt bij Ketelhaven, de 2e bij ons aan het eind van de straat.



En tot slot 2 foto's uit mijn geboorteplaats Steenwijk.

Hopelijk heb ik binnenkort weer wat meer tijd om foto's te schieten en dit draadje up to date te houden.  !-!

Dennis Postma

Zo, weer even het stof weg blazen hier. 8)7

Afgelopen maandag ben ik even een dagje naar de paasraces geweest op Zandvoort. Dat heeft weer geresulteerd in ongeveer 400 (miss wel meer) foto's. De aller mooisten heb ik er geprobeerd uit te vissen en heb ik op photobucket gezet. Hier een kleine greep uit de foto's:








Voor meer kijk maar even in het album:
http://s864.photobucket.com/albums/ab208/Denman83/Paasraces%202011/

Edwin Postma

Truckertje

Michel Veltman

zitten idd een paar mooie fotos tussen !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

#39
Citaat van: edje op 30 april 2011, 20:52:27
nette plaatjes boer 8)7

Wat zegt ie nou :D :D :D en het is zijn Broer _o_ (Grapje) :q

Dennis Postma

Gisteren onderweg naar Michel Veltman even een korte tussen stop gemaakt bij Schiphol. Tot onze verbazing stond Tim daar toevallig ook met zijn camera.  :D

Aangezien deze stop gepland was gelijk maar even de camera achter in de auto gelegd. Bij de bekende spottersplek bij de McDonalds daar de nodige plaatjes geschoten:








Mijn hyves"vrienden" kunnen er meer vinden op m'n hyves pagina.  ;)

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma


Edwin Postma

Truckertje

Dennis Postma

Zoals jullie misschien al wel weten is men druk bezig met de aanleg van de Hanzelijn (spoorlijn Zwolle-Lelystad). Met de komst van de Hanzelijn is er ook een nieuwe spoorbrug over de IJssel gebouwd. Dit omdat de huidige al bijna 150 jaar oud is en er toch wel met enige regelmaat een schip in aanraking kwam met de brug met de nodige buitendienststellingen van het spoor vervoer en stremming in het scheepvaartverkeer tot gevolg. Daarom besloot ik afgelopen maandag even met de camera richting de oude IJsselbrug te gaan om 'm nog even op de plaat vast te leggen voor dat ie volgende maand volledig buiten gebruik gaat en daarop volgend gesloopt gaat worden. Gezien de leeftijd van de brug heb ik geprobeerd een nostalgisch tintje aan de foto's te geven:




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev