Advertenties


De kiekjes van Dennis.

Gestart door Dennis Postma, 31 mei 2009, 19:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

wil hem graag x even gebruiken op een circuit ;)
(als je dan toevallig x naast me zit :D)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Marc Brouwer

Citaat van: Michel Veltman op 12 april 2010, 14:08:43
de 1e foto is niet verkeerd Y
Lens bevalt wel goed neem ik aan ;-)

Wel leuk om x met groepje naar ciruit te gaan x ...fotodagje oid..

Is zeker een optie, houd me maar op de hoogte.
"We Shall Not Be Moved"

Dennis Postma

Zo, eens even dit draadje een flinke schop omhoog geven.  ;)

De dag dat ik naar Ibiza vertrok ben ik met Stefan naar de masters op Zandvoort geweest. Buiten dat het weer super gezellig was heb ik ook nog aardig wat foto's geschoten. Aangezien ik nog lang niet klaar ben met het uitpluizen en na bewerken van de foto's wou ik jullie in ieder geval alvast een voorproefje geven van wat er die dag zoal te is geweest. Daarom alvast deze foto van Sebastiaan Vettel tijdens zijn (toch iets tegenvallende) F1 Demo:



Ik had graag zelf de neus iets scherper op de plaat willen hebben. Maar dit was dan ook mijn 1e F1 kiekje sinds ik een spiegelreflex heb.

Dennis Postma

Zoals ik zei ben ik met Stefan naar de masters geweest in Zandvoort. Ik heb de mooiste foto´s er uit gezocht:









Voor de rest:
http://s864.photobucket.com/albums/ab208/Denman83/Masters%202010/

Hopelijk vinden jullie het wat.  ;)

Stefan

Ze zijn echt mooi geworden maat !-!
Die van dat stuntvliegtuig zijn ook wel gaaf.
Die nieuwe lens van jou doet het wel!! Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Thanks. Morgen ga ik ´m voor de 1e keer proberen langs de Nordschleife (Nurburgring).  ;)

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Robin

Welke lens heb jij erop zitten Den?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Deze:

http://www.fotokonijnenberg.nl/product/12247/canon_ef_70-300mm_f-4-56_is_usm.html

Daarnaast heb ik ook nog een Tamron 18-200 met polarisatiefilter. Een verloopring om deze op de 70-300 te kunnen gebruiken is besteld maar de leverancier verwacht deze pas 20 juli te kunnen leveren  ;(. Maar bij auto is dit wel erg handig tegen spiegeling in ramen o.a. Ook zorgt dit filter gelijk voor warmere kleuren.  8)

Robin

Ik wil ook nog een 18-200, ik blijf aan het wisselen nu :P Van 18-55 naar 70-200 :P Schiet niet op :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma


Dennis Postma

Zoals ik eergisteren al vertelde ben ik weer eens naar de Nordschleife geweest. Daar was weer genoeg moois te zien. ;)

Nissan GTR:


Evo en Supra:


Het nodige Porsche spul:


Lexus LFA:


Mercedes SLS AMG:


En natuurlijk werd de Megane ook vertegenwoordigt:


Voor de rest:
http://s864.photobucket.com/albums/ab208/Denman83/Nurburgring%2025-6-2010/

Dennis Postma

Zoals jullie misschien al weten (of niet) heeft Armand een eigen auto site. En 3 keer raden wie zijn foto's daar vanaf vandaag te vinden zijn.  ;) !-!

Armand, klasse, ze staan er netjes op.  !-!




Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev