Advertenties


De kiekjes van Dennis.

Gestart door Dennis Postma, 31 mei 2009, 19:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Bij deze heb ik dan ook maar even mijn eigen fotohoekje aangemaakt........


Dennis Postma

Zoals Edwin en ik al in een ander topic zeiden zijn we gisteren naar de Nordschleife in duitsland geweest. Het circuit was weer eens afgezet voor diverse testritten die er plaats vonden van diverse fabrikanten. de Megane III RS heb ik al laten zien maar hier zijn dus nog wat andere plaatjes:

Vrachtauto's van de F1 teams van Torro Rosso, Red Bull en BMW:



R8 roadster V10:



Alpina 7 serie:


En toch wel de aller dikste bak die er rond vloog, de Gumpert Apollo, wat een beest  :9~:



Ik heb nog een paar plaatjes van wat vreemde creaties die er rond reden maar die zal ik eerst eens naar autoweek sturen  ;)

Dennis Postma

Intussen mail contact gehad met autoweek en worden de volgende foto´s niet gebruikt aangezien de auto´s recent al in de autoweek gestaan hebben. Maar hier zijn ze dan toch nog, speciaal voor jullie  :)

Mercedes e-klasse station:


Aanstaande BMW 5-serie:



Een testversie van de Porsche 998:





Armand

Citaat van: Dennis Postma op  2 juli 2009, 19:04:41
Intussen mail contact gehad met autoweek en worden de volgende foto´s niet gebruikt aangezien de auto´s recent al in de autoweek gestaan hebben. Maar hier zijn ze dan toch nog, speciaal voor jullie  :)

Mercedes e-klasse station:


Aanstaande BMW 5-serie:



Een testversie van de Porsche 998:






Dennis,

Zoals je misschien weet/niet weet heb ik al 15 jaar een grote autowebsite en ben ik zeer nieuwsgierig naar dit soort spyshots.
Dus heb je meer nice shots dan hoop ik dat je deze wilt mailen naar onze redactie!
Zou top zijn!

Groetjes Armand

Timo Zuiderduin

heb ook paar jaar geleden eens een gecamoufleerde testmercedes gespot (in Leiden, toch niet een plek waar je dat verwacht).
helaas zou die merc. 2 maanden later uitgebracht worden en was er voor Autoweek niet heel erg veel interesse.

Stefan

Citaat van: Armand op 26 augustus 2009, 21:02:29
Dennis,

Zoals je misschien weet/niet weet heb ik al 15 jaar een grote autowebsite en ben ik zeer nieuwsgierig naar dit soort spyshots.
Dus heb je meer nice shots dan hoop ik dat je deze wilt mailen naar onze redactie!
Zou top zijn!

Groetjes Armand

Wat schuift 't..........???? o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

#6
Ik zal thuis eens moeten kijken wat ik nog meer heb. Heb net even je site bekeken en het ziet er allemaal wel keurig uit. En precies wat Stefan zegt, wat schuift het........? Is voor mij natuurlijk weer handig om wat opzij te kunnen zetten voor bijv. een nieuwe lens wat uiteindelijk weer zal resulteren in betere/mooiere kwaliteit van de plaatjes in de toekomst  ;)

Dennis Postma

Ik heb eens even gekeken wat ik nog aan spy-pics heb. Ik heb de volgende auto's hier nog op m'n computer staan, een aantal hier van heb je hier boven al kunnen zien.

- Megane RS (uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat Renault NL nog niet over foto's beschikt van deze auto).
- Prototype BMW 5-serie
-Mercedes E-klasse station
-Porsche 998
-Audi r8 V10 roadster
-Gumpert Apollo, uitvoering nog niet bekend.

Heb deze auto's dus ook naar autoweek gemaild en die hadden geen intresse. Ook de Apollo heb ik gemaild waarop ik dus te horen kreeg dat ze er niets aan hadden. Toch stond er ongeveer 3 weken later een foto van diezelfde Apollo in de autoweek (niet mijn foto) onder het kopje spionage en een tekst er bij die verteld dat het dus wel degelijk een testauto is gezien er o.a een achterspoiler van de Sport uitvoering en de luchthapper op het dak helemaal nieuw is, maar ze hadden er toch niets aan...?  :?

Mocht je er iets aan hebben heb ik ook nog een foto die ik vorig jaar gemaakt heb van een Aston Martin die op het 1e gezicht niet vreemd was, maar als je de foto wat beter bekijkt zie je er toch een achterportier in zitten  ;) dus waarschijnlijk de aankomende Aston-martin Rapide  ;)

Dus zeg het maar.........

Edwin Postma

#8
vandaag heeft mijn broer mooie foto's gemaakt van mijn auto. ;)
broertje bedankt maar weer.
Truckertje

Stefan

Citaat van: edje op  8 november 2009, 19:11:16
vandaag heeft mijn broer mooie foto's gemaakt van mijn broer.
broertje bedankt maar weer.



............??? 8)7
Hoeveel broers heb jij..? :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

haha sorry. lig te slapen.
van mijn auto o-) :P
heb het al gewijzigd stefan. dankje 8)7
Truckertje

Stefan

 ;)

Mooie foto trouwens! Zo met die toren in de "wolken"... Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Zo, heb hier maar eens even de bezem doorheen gehaald. Links naar foto's die niet meer werkten en de daarbij horende reacties verwijderd. ;)

En dan gelijk maar een paar nieuwe plaatjes van de paasraces op Zandvoort. De foto's zijn onbewerkt, dus als er nog tips zijn kan ik dit mee nemen in de bewerking. !-!

1.


2.


3.


De rest is hier te zien:
http://s864.photobucket.com/albums/ab208/Denman83/Paasraces%20Zandvoort/

Michel Veltman

de 1e foto is niet verkeerd Y
Lens bevalt wel goed neem ik aan ;-)

Wel leuk om x met groepje naar ciruit te gaan x ...fotodagje oid..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

De lens is nog wel even wennen maar bevalt idd goed.  8)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev