Advertenties


7 april 2013 Seizoensopening 2013 Renault Tuning Club

Gestart door Xanquezer (Frank), 10 januari 2013, 23:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Renegade (Mark)


Rick Santbergen

Citaat van: Rebecca Fontijn op  5 februari 2013, 12:07:13
Persoonlijk vindt ik dat er vanalles binnen moet staan zodat men ziet dat wij een club zijn met standaard auto's en het wat meer uit/om gebouwde werk

Persoonlijk vind ik van niet omdat het een meeting van de Renault Tuning club betreft.

Tedo

Eens, maar wanneer spreek je van tuning? Als er grotere/andere velgen onder een auto zitten dan standaard? Of als er een spoiler(pakket) geplaatst is? Of een sportuitlaat eronder? Of als 'ie verlaagd en/of gechiptuned is?

Ik reken mijn auto's niet tot getunede auto's, terwijl daar toch echt het nodige aan veranderd is. Zowel uiterlijk als innerlijk, en er van beide geen gelijke bestaat.

Rohald

Het is inderdaad een meeting van de Renault Tuning Club, maar ook niet getunede auto's komen het terrein op. Als je het zo zwart-wit bekijkt dan moet je bij de Renault Megane Club ook geen Clio's en Mazda's toestaan. En ik denk dat er ook niet getunede auto's op het forum van het RTC geregistreerd staan als lid. Dus lijkt mij niet dat het RTC moeilijk gaat doen hierover. Zal ook niet hun gedachten zijn dat het alleen voor getunede auto's is.

Denk dat het belangrijkste is om tijdens deze meeting het RMC neer te zetten zoals wij bekend zijn. Uiteraard zet je binnen de "pareltjes" neer. Maar buiten is net zo belangrijk. En die 2 locaties samen moeten gewoon staan voor het RMC.

@ Tedo: ondanks dat jij je auto niet getuned vind, zou hij niet misstaan tijdens deze meeting !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Tedo

@Rohald: dank je.  :) Wie weet kom ik ook wel (ben al regelmatig door RTC leden aangesproken of ik geen lid wilde worden).
Maar ik begrijp Rick ook heel goed als hij stelt dat je de echte pronkstukken binnen neerzet.

Karin

Tedo, neee niet: wie weet kom ik wel, gewoon komen.

WouteRS

 :) Iedereen is welkom.

Getuned, niet getuned, oud, nieuw, groen, blauw maakt niet uit wat.  !-!

De megane club mag wel zelf bepalen wie er binnen mogen staan, ik denk dat jullie daar ook heel goed in zijn  !-!

@Roy, ik begreep dat je een berichtje had gestuurd. Ik bel je morgen even

Tedo

Snap ik Karin.  ;)
Zodra ik het zeker weet, meld ik me aan (beter dan dat ik nu ja zeg en me later toch afmeld).

matthew

Ik zal eens kijken/overleggen of wij komen, wordt dan wel met de clio van Floor.

Thijs

Zijn de mensen van omgeving Hoorn en Purmerend nog bereid om in groepsverband heen te rollen naar de meeting? --

Let me know  ;)
Haast je wanneer je tijd hebt, dan heb je tijd wanneer je haast hebt!

Dante

Citaat van: Rohald op  5 februari 2013, 21:32:40
@ Tedo: ondanks dat jij je auto niet getuned vind, zou hij niet misstaan tijdens deze meeting !-!
Je sedan is sowieso uniek binnen de club, Tedo. Daar hebben we er niet zoveel van ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

@Daarom was die ook mee naar FCS in de Meern, zodat alle carosserievarianten daar stonden.
Leuke reacties gekregen als: "in welk land koop je die dan?"  :)

Edwin Postma

Truckertje

Heatzone (Mark)

Michiel en ik vertrekken ook vanuit Hoorn, dus ik denk dat we makkelijk met ze alle kunnen oprijden om alvast even voor Michiel te spreken !-!

Heatzone (Mark)

@ Tedo, wat houd jou tegen om niet te gaan? Ik zou jouw auto eigenlijk wil in het echt willen zien !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev