Advertenties


Algemene ledenvergadering 2012 en bowlen -> FOTO'S VANAF PAGINA 18 !!!

Gestart door Dennis Postma, 3 januari 2012, 12:05:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Zo. Zo wij zijn ook weer thuis. We zijn nog even gezellig wat wezen eten bij huize van den Heuvel.

Ik vond het een top meeting. Heb veel aanwezigen kunnen spreken, de een wat langer/korter dan de ander. Ik vond de sfeer bijzonder goed. De vergadering was naar mijn idee bijzonder nuttig en verhelderend. Helaas ben ik er niet aan toe gekomen om foto's te maken maar daar zijn door anderen genoeg van gemaakt. Hopelijk was deze meeting een voorteken voor de rest van het jaar en gaan we een top jaar tegemoed. !-!

Dante

@Michiel: LOL :D

ALV & bowlen was uitermate leuk & gezellig. Moet zeggen dat ik het erg leuk vond om (bijna) iedereen eens in levende lijve te ontmoeten !-!
Hopelijk blijft dit jaar de opkomst zo lekker hoog bij de clubevents... Y

@Rick: Top dat je die cupcakes had gemaakt _o_

@Koen: Ja, die Chinees was wel beter dan de Mac. Ook geinig dat die tent ronddraaide...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy.

alv en bowlen was gezellig. was voor mij de eerste meeting en zeker niet de laatste.

Karin

Erg gezellig gehad de hele dag. Leuk de meeste mensen weer eens te zien en gelijk nieuwe te ontmoeten. De chinees was stukken beter dan de Mac.

Op de terugweg kwam ik een mafkees tegen die vond dat hij, vlak voor mij, met ongeveer 75 a 80 km kon invoegen op een snelweg waar 100 wordt gereden. Terwijl hij genoeg ruimte had om vaart te maken, was niet blij met mijn seinen en ging op de remmen staan. Toch prettig een auto die harder kan dan de vorige, voor het geval dat hij nog meer van plan was.

Nicole

Wij zijn ook weer thuis..
We moesten met 50 á 60km/h over de N33, die was spekglad van de sneeuw.
Hier in Midwolda ook alles wit.

Gelukkig ook goed aangekomen, want onderweg een knipperend accu lampje, maar we hebben het gehaald haha!

Het was alweer een erg geslaagde meeting! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

juul

Het was weer gezellig vandaag !-! !-!

ook de cupcakes van rick waren zeer geslaagd.
En door de winst op mijn baan heb ik toch een mooi hoesje is ontvangst mogen nemen.

Op naar de rest van hopelijk een goed jaar !-!

matthew

#Roy

Mooi dat je eerste meetinge geslaagd is,en we zien je dan ook graag weer verschijnen op andere meetings.

En Rick cupcakjes waren lekker,zo is je belofte ingelost.

Nicole

De cupcakes waren idd ook geslaagd! !-!

Voor de mensen op hyves, daar staan de foto's zometeen op.
Ik zal ze morgen online zetten op mijnalbum.nl :)
Foto's die ik van het bowlen heb zijn helaas erg bewogen, en de rest is ook geen geweldige kwaliteit, want ik had de camera nog verkeerd ingesteld staan zie ik..
Maar ze zijn duidelijk genoeg haha! :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Geen ramp. In dit geval vind ik het altijd belangrijk dat de sfeer goed in beeld gebracht is. !-!

En Rick. De cupcakes hebben goed gesmaakt. Top dat je het gedaan hebt. :)

Karin

@Colin, ik wil dan wel van het pakketaanbod gebruik maken als het zover is. :D :D

pierre

Hier ook al weer een tijdje thuis. :D
Was erg gezellig.
Toch weer leuk iedereen weer eens te zien en natuurlijk wat nieuwe gezichten  !-!
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Christian de Vriend

Zo,ook ik ben net thuis.

De dag begon vroeg,ook best wel ff spannend om voor de groep te zitten als (aanstaand) bestuurslid,het bowlen zelf vond ik leuk,jammer genoeg had
ik nog niet gegeten tussen de middag,daar had ik wel ff last van,na het bowlen met Koen,Karin,Dante en Erwin bij een chinees gaat eten.
was heerlijk,en toch voor een schappelijke prijs,het was echt gezellig,veel gelachten,veel gekletst. :q !-!

Laten we er een goed jaar van maken! !-! !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Edwin Postma

Zo, ik ben alweer op het werk.
ook janneke en ik hebben een leuke dag gehad.
Ook ben ik weer een paar euro lichter geworden.
Truckertje

Rogier

Ik vondt het ook een gezellige dag gister, weer goed gelachen met zen alle !-!.
Robin en ik zijn bij een vriend van ons blijven eten (woont 5 mijn van de bowlingbaan af) we hebben lekker bij de griek besteld !-!. Op de terug weg na huis hebben we de politie nog wat werk gegeven, er reed namelijk een achtelijke poolse vrachtwagen chauffeur met alleen zijn stad lichten aan op de snelweg, hij reageerde niet op lichtsignalen dan maar op de hardleerse manier. De politie heeft hem later van de weg afgehaald en aangesproken mogelijk ook nog bekeurd :D.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev