Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 33

Gestart door matthew, 14 november 2010, 22:24:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Ik zou de plakletters er idd afhalen,en zo snel mogenlijk Joey want hoe langer ze erop zitten des te meer zie je er nog van.

Rogier

ik vindt de nieuwe letters van megane echt mooi zou die laten staan, en de gt renault sport weg halen.

Edwin Postma

persoonlijk zeg iik clean de hele achterkant maar zo zonder plak plaatjes is het ook mooi
Truckertje

matthew

Ik laat me Renault logo ook zitten bij deze auto,aan de andere kant is een hele strakke klep altijd dik natuurlijk.

sijm138 (jesse)

joey kan zijn renault logo er ook niet afhalen ivm met het handsfree knopje wat er in zit dan blijf je die alleen zien en dat ziet er niet uit.
maar idd voor de rest alle logo's eraf en alleen renault logo laten zitten.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

matthew

Dat kan er ook uit hoor Sijm.
Zie mijn project pagina met de meg 2 en die heeft ook handsfree.
Gewoon deze schakelaar aan de binnenkant maken en aangesloten laat zitten,je kunt hem dan wel niet meer gebruiken maar het kan dan ook geen storingen geven zo.

En dan uiteraard dicht lassen en beetje vertinnen en je hebt een hele dikke strakke achterkant.

Joey Voormolen

Matthew zijn ze makkelijk te verwijderen?
Logo blijft, moeten geen kosten aan zitten.
Lowered M3C GT

matthew

Ik heb ze bij mij warm gemaakt met de fohn,even voelen dat je het niet te warm maakt,en dan pak je ze er zo af.

Omdat je auto nog nieuw is kun je het ook met de pinpas proberen,omdat auto nieuw is is het makkelijker los te krijgen.

Je moet daarna wel poetsen waar de tekst zat.
Dit kun je testen door er een beetje water op te spuiten als het eraf is,dan kun je het namelijk weer lezen,daarom poetsen/polijsten.

ivo.

joey wat is het toch een mooie wagen kerel!
heel veel veilige km ermee!!

matthew

Welkom Ed,en dan eindelijk met een megane.

Veel plezier ermee,en de eerste weiziging (nummerplaathouders)Is een super weizeging haha.

En we zien vanzelf wel eventuele veranderingen.

Dirk Kuipers


Stefan

#58
Nou Edwin, ben benieuwd naar de rest..
Hou hem netjes zou ik zeggen Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev