Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 33

Gestart door matthew, 14 november 2010, 22:24:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Mooie bumper Jesse  !-!
Wanneer wordt die gespoten?

sijm138 (jesse)

hij gaat in 1 keer naar de spuiter als alles klaar is.
zaterdag ffies e achterbumper afmaken en daarna de side skirts:P
hoe doen jullie dat trouwens met drempels ik heb nu zo'n 6 A 7 cm spelling voor maar gaat nu soms al over de grond als ik er scheef over ga.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Rick Santbergen

Jij hebt net een tuningbumper gekocht, die de auto heel meer verlaagd dan andere tuningbumpers. Dat is inderdaad moeilijk rijden, is gedeeltelijk een kwestie van wennen, rijstijl aanpassen en rijkunsten.

Wanneer staat de spuiter in de planning dan? Vind het zonde, als je op deze manier rijdt met ongspoten bumper.

Benjamin Renon

Mooie boempert! ;)

Wat Wrecked zegt klopt. Dit is een van de bumpers die het laagst is door de rondingen aan de onderkant. Ik kan net met een stukje van mijn voet onder de bumper komen. Het is alleen af en toe opletten met sommige drempels, maar ik kan bijna overal komen. Ik zou hem er alleen niet nu onder doen, aangezien er aardig wat sneeuw en ijs op de weg gaat liggen (zeggen ze).
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Mooie bumper, vraagje is de achterkant al verlaagd?
Zo niet dan is het inderdaad moeilijk rijden met zo bumper en anders moet je er gewoon nog aan wennen.
Lowered M3C GT

Colin

of airride steken net als peter, als je dant toch bezig bent!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

Hoop dat hij dan een geld boompje heeft staan als alles ook nog gespoten moet worde! l-

@Sijm; idd een mooie bumpert !-! moest zelf me wagen ook terug omhoog zette door een schroefset
          om er fatsoenlijk mee te kunne rijde!

tipje,verstevig in het midden de onderkant een beetje,deze wil nog al makelijk doormidden gaan  :x

sijm138 (jesse)

@wrecked.
ik moet nog planne maken voor de spuiter ik ga eerst de de rest afmaken en dan hoop ik dat hij deze winter nog naar de spuiter gaat ffies kijken of hij tijd heb.
en voor de rest gaan ik er van de winter niet zoveel mee rijden omdat ik er een brommertje bij heb en dat mij veel tijd scheelt.

@ joey.
ja de achterkat is ook al verlaagd ja hij is rondom 3.5 cm verlaagd vond ik mooi zat.

@benjamin.
ik had eerste me winterbanden eronder toen kon ik net me voet eronder doen.
dus heb me zomerbanden er maar weer onder gezet heb nu iets meer spelling.

@collima nee me geldboom is niet zo groot:P

@paikey.
dank je voor de tip dan gaan ik dat zeker doen.

megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Dirk Kuipers

Hey Lammert! Je bent maar druk bet de auto..  !-!
Jammer van dit soort tegenvallers.. Maarja, een auto hebben is nu eenmaal niet goedkoop.. hopelijk kan hij er daarna weer even tegenaan!

Stefan

Hey Lammert,
Ligt het probleem aan het verzekerings kastje....?? :D :D 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lammert

@ dirk jah idd hij staat nu inmiddels al 2 weken bij de garage , heb een brakke leenauto mee :P Opel Astra O_0 hihi

@stefan haha ;) dat ook maat haha

tuning is an art

Roy (Coup a One)

Citaat van: Lammert op 11 december 2010, 01:32:32
@ dirk jah idd hij staat nu inmiddels al 2 weken bij de garage , heb een brakke leenauto mee :P Opel Astra O_0 hihi

@stefan haha ;) dat ook maat haha



Lammert, had je dan alleen je zekerings kast defect of was er een andere rede!?

matthew

zekeringskast is alias uch stuk.En dat kost idd ronde de 500

Dirk Kuipers

Hey joey,

Mag ik optie 3 voorstellen? :) Ook het renault logo er nog afhalen.. mooie strakke achterkant heb je dan hoor! :)
En als je dat niets vind zou ik zeker die andere logo's weghalen.

Stefan

Zonder logo's,lekker incognito zodat niemand precies weet welk type het nu precies is.
Renault logo zou ik wel laten zitten persoonlijk Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev