Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 32

Gestart door Stefan, 14 augustus 2010, 11:33:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Hij ziet er goed uit Peter! Das wel heel erg gaaf met air-ride.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Laurens Klein

Peter, heb je toevallig ook foto's van de installatie, achteras, achterophanging ed. Ik vind het knap dat die man dit gemaakt heeft voor je. Heb je echt iets unieks op je megane. Ben jij de eerste die dit heeft of zijn er meerdere bekend(in NL of daarbuiten)?

Rick Santbergen

@ Peter

Het zag er heel erg mooi uit. Ook al zaten we jou een beetje te dollen ;)
Vind het heel erg uniek en precies wat de auto nodig had. _o_

paikey

nee daar heb ik geen foto's van en ook hou die man dat liever voor z'n eigen vanwege de beetje concurentie.
die is in belgie vrij hoog.
Dus IK ga daar geen foto's van maken,kan ik ook niks verkeert doen.
word er op een meeting foto's van gemaakt jha dan is dat maar zo......het zit iig vrij ingewikkeld in elkaar
zover ik het kon zien....
na mijn weten rijd er alleen 1 in duitsland volgens matthew.

Benjamin Renon

Je hebt iets wat uniek is en verwacht dat een aantal mensen hiernaar gaan vragen. ;)

Klopt Peter... was een Coupé die we, dacht ik, vorig jaar op Gronau zagen staan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

peter nogmaals het ziet er kei gaaf uit ;) ik stond wel ff te kijken toen jij hem liet zakken voor me ogen, dacht echt wat!! :P
dit is weer een unieke aanwinst, ik denk zelf dat je maar een prijzen kast moet gaan bouwen want als je na meer meeting's komt zal je der nog wel een paar kunnen verwachten.

en lammert ziet er lekker strak uit ;)

joey ik had niet verwacht dat je zulke mooie foto's kon maken in dat steegje ;)

matthew

Ziet er erg dik uit Peter. _o_ _o_ :9~ 8)
Ik had ook al wel zoiets verwacht.

En er rijdt er in 1 in duitsland idd,daarom wist ik al dat het mogenlijk moest zijn,maar dat is volgens mij alweer 2 jaar geleden geweest.

matthew

@Lammert ziet er goed zo.
Mooie verandering aan je auto.

Koentje

@ Paikey, ziet er wel gaaf uit.
Nou ken je ook lkkr laag gaan rijden !-!

@ lammert, ziet er mooi uit dat gecleande achterklep.

Rogier

ziet er weer strak uit colima ;) vraagje ga je de roostertjes nog vervangen bij het logo ? of laat je dat zo ???


Colin

Zit er wel aan te denken al heb ik gezien dat die roostertjes voor zover ik zag vast gesmolten zitten aan het frame zegmaar. Komende week is naar kijken heb nog een paar dagen vrij dus
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

Citaat van: colima op 29 augustus 2010, 23:32:09
Zit er wel aan te denken al heb ik gezien dat die roostertjes voor zover ik zag vast gesmolten zitten aan het frame zegmaar. Komende week is naar kijken heb nog een paar dagen vrij dus

Uit de FAQ
" De gewone gril zit vast met gesmolten polyester, als je heel voorzichtig de bevestigingspunten verwarmt dan "ontvorm" je het plastic, eenmaal klaar kan je de grill er zo afhalen en moet je in het race-gaas gaten boren waardoor de stukjes -bevestigingsplastic - heenmoeten. Dan verwarm je de stukjes opnieuw alleen druk je ze aan. Het is ook mogelijk het gaas wat ruimer op maat te maken en het dan om de grille te plaatsen, met een sterke kit (bij voorkeur met een lijmpistool) zet je het gaas dan stevig vast."

Rogier

is appeltje eitje heb ik ook gedaan alleen dan zonder te verwarmen o-) wij hebben een kniptang gebruikt ;).

het gezicht wordt dan iets completer.

matthew

Ziet er goed uit zo Collin.
En dat gaas erin maken stelt idd niet heel veel voor.

Ik heb hem destijds er ook uit geknipt en met een zeer goede 2 componenten kit het race gaas bevestigd.

En een tip waar je ook op moet letten is dat je het gaas in dezelfde kant als het gaas van de bumper zet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev