Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 32

Gestart door Stefan, 14 augustus 2010, 11:33:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lammert

#15
Citaat van: paikey op 17 augustus 2010, 00:07:20
bedoel eigenlijk rogier,maar als jij wat kilometers wil vreten met je megane ben je natuurlijk ook van harte welkom !-!
haha :P moet maar niet , ben mijn schat ook een kleine 2 weken kwijt :(
tuning is an art

Roy (Coup a One)

Je bent niet de enigste Lammert, zal hem ook moeten missen twee weken lang Y ook de mijne gaat naar de spuiter en wel v/d motorkap, voorbumper + onderlip en tevens de rechter portier worden dan weer strak in de lak gezet ;) !-!

Rogier

peter bij jou doet die popper net zoveel als bij die van mij ;)

paikey

die van mijn is weer helemaal tip top in orde maatje !-!

paikey

@lammert, je kan je topic nog steeds even aan passen met alles erop en eraan hoor !-!
               Ben benieuwd naar je eind resultaten!

Lammert

#20
Citaat van: paikey op 18 augustus 2010, 00:25:09
@lammert, je kan je topic nog steeds even aan passen met alles erop en eraan hoor !-!
              Ben benieuwd naar je eind resultaten!
mjah bij elke foto zat zen verhaal over die zelfde dag er ook meteen bij snap je

kijk maar :



tuning is an art

paikey

dan maak je er toch een mooie wat korter verhaaltje van?
Maakt niet uit als het meerdere pagina's heeft,kijk maar naar dirk z,n project  l-

Rogier

hoe groter hoe mooier ;)
als je elke foto met een interesant stukje tekst maakt en dat post in je projecten pagina is het voor iedereen (vooral voor de nieuwe) het interesant om te lezen ;)

cmonsprenger

#23
Ja ik zou het ook heel leuk vinden als je alles of iig groot gedeelte er weer op wilt zetten Y Ik heb zelf ongeveer hetzelfde als jou Lammert, ook al mijn aanpassingen in verschillende mapjes opgeslagen en dan al die mappen benoemd naar wat er veranderd was met de foto`s erin. Ik ben alleen echter nòg geen lid, dus wie weet komt het van mij er ook ooit op te staan. Maar vind het harstikke gaaf om iedereens projectjes door te lezen, heb ongeveer alles hier al wel 3x gehad, dus een nieuwe grote van jou erbij is zeker welkom :D !-!

Paul

Mooie bumper koentje !-!
Is het misschien mogelijk om het lijntje aan de zijkanten weg te laten halen, dat zou een stuk mooier zijn.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Koentje

Nee da ga ik nie doen.
Ik vind het zo mooier staan.
En ik weet iegenljk nie hoe het zonder lijntje eruit komt te zien.
Miss dat iemand zo creatief is met foto bewerken :q

Lammert

heel vet koentje , ben wel nieuwsgierig naar de rest van de bumpers die je gaat aanschaffen  
tuning is an art

paikey

past op het eerste gezicht wel netjes koen !-!
hij is er ondertussen toch weer wel onderuit hé?
Het is wel duidelijk dat je nie moeilijk hoef te doen met drempels.

Benjamin Renon

Netjes Koen! !-! Ik verwacht dat je ook niet al te veel problemen zou moeten hebben met drempels. De bumper, die Peter en ik hebben, ligt een stuk lager. Maar ben benieuwd naar de rest.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

dank jullie voor de leuke reacties.
bumper blijft nog 1 of 2 weken erop zitten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev