Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 32

Gestart door Stefan, 14 augustus 2010, 11:33:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Hier weer verder met de reacties op projecten !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

paikey

Dus coupone, dan is dit ongeveer je bedoelling als ik je goed begrijp?



Als dat namelijk zo is ben ik het volledig met benjamin eens dat dat niet echt netjes zal gaan worde.
al zal het er in het echt dan wel een stuk beter uit zien,toch lijkt het me zonde van het geld en de coupe.
Maar dat is persoonlijk  --

Robin

Hm, beetje jammer van de moeite/geld/auto inderdaad..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

er is wel een megane die dat al is heeft gedaan. maar dat was niet met carbon.
Maar weet niet of het mooi gaat ogen met de rest van de auto. Als ik een keer thuis ben zal ik hem wel is proberen te zoeken voor je.
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Ha nog even tijd om hem te zoeken.
Maar hij heeft het ook nog een keer in het zwart gedaan maar die kan ik zo gouw niet vinden. ;)

Lowered M3C GT

paikey

#6
maar hij heeft een strakke klep dan is het heel anders dan dat het kenteken en mistlichten er nog in zitten.......
al vind ik die gele ook nie echt geslaagt.

Heb hem gevonde:



Roy (Coup a One)

@ aan allen die gereageerd hebben ;) informeren kost niets alleen wat tijd en energie :grin: en het enige waarom ik het wilde doen is omdat ik de achterzijde meer body wilde laten lijken :cry: maar de schijn bedriegd waarschijnlijk :huh: :x

Joey Voormolen

Bij die laatste gel vind ik het wel geslaagd maar weet niet of het mooi gaat worden met blauw.
PS ben zelf ook geen fan van carbon
Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

't beho
Citaat van: Joey Voormolen op 15 augustus 2010, 14:43:00
Bij die laatste gel vind ik het wel geslaagd maar weet niet of het mooi gaat worden met blauw.
PS ben zelf ook geen fan van carbon

't behoefd ook geen carbon te zijn, en dat het folie zou zijn vindt ik totaal niet erg "staat het niet, dan schaad het alleen de portomonee en niet de auto" toch!?

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Rogier

lammert ziet er dik uit man ben benieuwt na het eind resultaat, en wat bedoel jij met het motortje de popper ??
kan je voor mij nog ff snel een foto maken van hoe jij dit gedaan hebt want bij mij doet dat ding het namelijk niet :neen:

paikey

als je de 28ste komt kan ik wel ff kijken hoor,heb ook zo'n ding !-!

Lammert

Citaat van: Rogier op 16 augustus 2010, 23:25:45
lammert ziet er dik uit man ben benieuwt na het eind resultaat, en wat bedoel jij met het motortje de popper ??
kan je voor mij nog ff snel een foto maken van hoe jij dit gedaan hebt want bij mij doet dat ding het namelijk niet :neen:
dankje ouwe , Als ik ergens geen verstand van heb is dat het wel , helaas kan ik je daar weinig over zeggen want dit heb ik laten doen bij een lokale garage . dat motortje hoort dat ding aan te trekken zodat ie opengaat , zon rond ding geval :P  nee sorry ik weet dat echt niet :$


@ mijn maat paiky
bedoel je mij :$ ?
tuning is an art

paikey

bedoel eigenlijk rogier,maar als jij wat kilometers wil vreten met je megane ben je natuurlijk ook van harte welkom !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev