Advertenties


stylen megane 3 grandtour

Gestart door Nosmo, 26 december 2015, 14:11:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nosmo

Ik ben al een poosje hier op het forum als op internet aan het zoeken naar een site oid waar je diverse styling materialen kunt vinden voor een megane 3 grandtour gtline.
Weten jullie een goede site of mogelijkheden waar je deze kunt vinden?
Ik zoek voor mijn megane bijvoorbeeld die rode streep voor je bumper te verfraaien en zo nog wat kleine items die je auto in mijn ogen nog sportiever en mooier maken.
Alvast bedankt  !-!
•Als een man de portier van zijn auto voor zijn vrouw openhoudt kan je 2 dingen bedenken, 1 zijn vrouw is nieuw of 2 zijn auto is nieuw.

Auto Historie: Golf GTI, Mazda 626, Matra Murena 2.2, Nissan 200sx 1.8i Turbo, Alfa 156 1.8 TwinSpark, Seat Toledo 1.6i, Renault Megane Grand Tour 1.5dci

Tedo

#1
Wat bedoel je met die rode streep in de voorbumper? Die van een RS?:

Je zou een RS voorbumper kunnen laten monteren. Volgens mij heb je dan ook andere zijschermen nodig.

Niet-OEM heeft Elia ook wel het een en ander.

Nosmo

Nee ik bedoel niet die rs bumper maar meer dat rode randje bv langs de gril of je bumpers en bv zijkant.
Die uitvoering heb je ook in de gt-line.
•Als een man de portier van zijn auto voor zijn vrouw openhoudt kan je 2 dingen bedenken, 1 zijn vrouw is nieuw of 2 zijn auto is nieuw.

Auto Historie: Golf GTI, Mazda 626, Matra Murena 2.2, Nissan 200sx 1.8i Turbo, Alfa 156 1.8 TwinSpark, Seat Toledo 1.6i, Renault Megane Grand Tour 1.5dci

Paul!

Verleden: 1998 Renault Megane coupe, Phase 1, 2.0L 16v
Heden: 2003 Renault Megane II, Phase 1, 2.0L 16v Priv.Luxe

In een Volkswagen Passat, toch zal ik liever met een Renault Megane ;)

Tedo

#4
O dat. Is niet standaard, maar ik heb het ook gedaan met dat 3M spul.

Nosmo

Yes dat bedoel ik :)
Bedankt hoor, gelijk even bestellen.

Ik vind dat subtiele rode randje veel doen aan de uitstraling....
•Als een man de portier van zijn auto voor zijn vrouw openhoudt kan je 2 dingen bedenken, 1 zijn vrouw is nieuw of 2 zijn auto is nieuw.

Auto Historie: Golf GTI, Mazda 626, Matra Murena 2.2, Nissan 200sx 1.8i Turbo, Alfa 156 1.8 TwinSpark, Seat Toledo 1.6i, Renault Megane Grand Tour 1.5dci

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev