Advertenties


Schade [maar motorisch weer in orde !!]

Gestart door Moontje, 1 februari 2005, 21:37:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wendy

Is er al gesproken over het kosten plaatje... want 2 nieuwe rekeneenheden enzo gaat aardig in de papieren lopen...

Moontje

Citaat van: Wendy op  3 maart 2005, 07:36:16
Is er al gesproken over het kosten plaatje... want 2 nieuwe rekeneenheden enzo gaat aardig in de papieren lopen...


De kosten ?? Nou nee, er zijn diverse dingen die de dealer voor zijn rekening neemt... Er is een deel waarvoor Renault Nederland de kosten op zich neemt.. En het overige deel, tja, dat is maar afwachten................? Maar er zou een goede oplossing gezocht worden...

Laten we het hopen !!

Gielske

Maar als ik hoor hoe het tot nu toe met die garage is gegaan, zou ik proberen om wel ff het een en ander zwart op wit te krijgen... Anders naaien ze je daar direct nog mee!!!

sebastiaan

Citaat van: Gielske op  3 maart 2005, 09:37:11
Maar als ik hoor hoe het tot nu toe met die garage is gegaan, zou ik proberen om wel ff het een en ander zwart op wit te krijgen... Anders naaien ze je daar direct nog mee!!!
inderdaad, je kan nooit voorzichtig genoeg zijn

EyesOnly

Ik vind het hele verhaal gewoon echt bizar.
Dit kan toch niet zomaar.

Moontje

De nieuwe rekeneenheid van de injectoren zit erin, zonder succes... Auto wil nog steeds niet blijven lopen, slaat na het starten binnen een seconde weer af..  Auto staat apart in een ruimte, en ze zijn er fulltime mee bezig... Dat heb ik zelf gezien, en ook nog een vernomen uit vertrouwelijke bron...

Wat rest voor mij --> AFWACHTEN !!! 

Wat de kosten betreft hoef ik hoogstwaarschijnlijk niets te betalen...     ;)

peterachterop

Toch een geluk bij heeeel veeeel ongeluk.

Moontje

Citaat van: peterachterop op  3 maart 2005, 12:29:44
Toch een geluk bij heeeel veeeel ongeluk.


Als je het z? mag noemen............  Eerst maar eens zien w?nneer ik mijn auto terug krijg, en in welke staat................ 

CoolZero

Citaat van: Moontje op  9 februari 2005, 12:58:47
Citaat van: Dennis Postma op  9 februari 2005, 12:47:32
Tja, weer eens zo'n dealer die je alleen graag ziet als je geld komt brengen, heb zoiets ook al bij de Renault dealer hier in Zwolle gehad, geld zijn ze gek op maar service hoef je er niet voor te verwachten :-\ , maar ben benieuwd of het nou opgelost is met je auto

Opgelost ??  Mijn auto staat al zeven dagen op dezelfde plaats, en dat noemen ze 'ermee bezig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!' >:(

ohooh.. blij dat ik dat weet! Wilde de coupe van mij morge ook brengen ivm ??k stotteren!! :'(  Bah.. eerst al kapotte koppaking.. , daarna uitgegleden en stoeprand geraakt (velg aan barrels :'( ) En nu weer een beroerd lopende auto...

Mijn auto stotterd ENORM als ik het gas loslaat.. en wanneer ik gas g??f hou die eerst in en daarna wil die pas wegrijden :S
ERG apart

Moontje

Ik kreeg vanochtend van de dealer... Mijn auto doet het weer...   

Ze hebben het afgelopen weekend flinke overuren gedraaid... Het probleem lag hem in de kabelboom van de injectie... In ??n van de vele kabeltjes zat een klein breukje, niet zichtbaar, alleen maar te vinden als de kabelboom eruit is, en alles ??n voor ??n doorgemeten is...  De kabelboom is dus vervangen, en hij doet het weer !!! 

Ze zijn nu bezig met APK, en er moeten nog een paar kleine testjes gedaan worden... Ik kan mijn auto aanstaande woensdag of donderdag gaan halen... 


[Aangezien ik nu een flinke griep heb, maakt me die paar dagen helemaal niets uit !!! ]

Tuned

das goed nieuws :D van de auto dan he  ;)

Michel Cijs

dit probleem heb ik ook gehad, tot 2x toe zelfs, heel vervelend idd omdat het lastig is te herleiden.....

frutsel

Jesus wat fijn voor je, dat je coupeetje het weer goed maakt. :D
Alleen jammer dat je griep hebt, veel beterschap.
En ik hoop ook voor je dat ze het kostenplaatje netjes afhandelen. (als dat er al is dan he)

peterachterop

Mooi dat t gekloot nu eindelijk over is.

Beterschap.

Wendy

Wedde dat het alleen dat draadje was wat stuk was, en dat daar alles mee begonnen was... :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev