Advertenties


Schade [maar motorisch weer in orde !!]

Gestart door Moontje, 1 februari 2005, 21:37:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Risk

Ik rij ook aleen aantal maanden nu met Vpower. Ik gooide er eerst gewoon tango benzine in. Maar ben overgestapt op Vpower omdat deze schoner is en mijn verstuivers schoner houdt.
Ik heb er alleen maar voordelen aan gehad om dit te tanken. Het is wel ietsje duurder, maar dat bespaar je wel weer op de kosten bij onderhoudsbeurten. (En die kunnen erg hoog zijn bij een IDE...)

Wendy

En  Moon doet hij het weer ???

Laten we het hopen :D

Moontje

#47
Citaat van: Wendy op 21 februari 2005, 13:57:35
En Moon doet hij het weer ???

Laten we het hopen :D

Niet dat ik weet... Als het goed is zouden ze vandaag de resterende rubbers binnenkrijgen, en dan overgaan tot vervanging van de injectoren... Dan volgen er nog een paar testritjes... Aanstaande woensdag kan ik contact met de dealer opnemen, en dan hoop ik goed nieuws te horen te krijgen...? ?:-\

frutsel

Het is nu vrijdag, en je weet nog niks?
Beste dealer tjonge jonge..... >:(
Kunnen we daar niet eens even langs rijden met z'n allen.
Zeker weten dat het zo geregeld is.

Moontje

Inderdaad.................................... Ik weet nog helemaal NIKS !!!!!!!!! 


Erik22

Kom laten we ze gaan slaan :) :)

Moontje

Citaat van: Erik22 op 25 februari 2005, 18:22:08
Kom laten we ze gaan slaan :) :)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....   

frutsel


wess


frutsel

Tis in ieder geval een dealer van lik me ............
En mevrouw Cobben, geef ons eens wat meer info over je auto!!!

Moontje

Nah, geen goed nieuws !!! ?

Ik heb vandaag weer contact opgenomen met de dealer... Het goede nieuws was dat de injectoren vervangen zijn --> eindelijk !!! ?Het slechte nieuws is dat na montage van de nieuwe injectoren, de motor niet blijft lopen... Zodra de auto gestart wordt, slaat ie meteen af, binnen enkele seconden... ?
Oorzaak daarvan ?? Mja, onbekend natuurlijk... Nu hebben de dus een nieuwe rekeneenheid besteld van de injectoren (het schijnt dat er twee in de auto zitten)... Die staat in back-order, en komt morgen, uiterlijk donderdag binnen... Laten we het hopen...

Ze hebben ook (zonder overleg) de twee sensoren op de directe inspuit vervangen... Die zijn maanden geleden ook al vervangen, maar daarna is al deze ellende begonnen...

Aanstaande donderdag kan ik weer bellen... Hopelijk krijg ik dan wel eens eindelijk goed nieuws te horen... ?

Ow ja, ik kreeg vandaag ook nog gezegd dat ik niet moest zeuren, want "Je hebt toch vervoer, je kunt overal heen waar je wil"... Ja duhhh, dat snap ik, maar ik wil mijn eigen auto terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?

Gielske

Inderdaad een beetje een klote garage als ik dat zo hoor!!! Ik zou dat echt niet nemen als ze dat tegen me zouden zeggen!!! En ze kunnen het sowieso niet maken om iets zonder overleg zomaar te vervangen!!!

Moontje

Tja... Ik weet het ook allemaal niet meer....  Ik heb er geen vertrouwen meer in... 

En Renault Nederland, die heb ik ook nog gebeld, maar die kunnen ook niks doen....  Dus dat schiet niet op !!   

Kier

Wat een shitgarage zeg! Dat ze het lef hebben om te zeggen dat je niet moet zeuren. ze zouden zich juist moeten schamen dat ze hun werk niet eens naar behoren kunnen uitvoeren!

Moontje

Tja, helemaal met je eens... 

Morgenvroeg mag ik weer bellen...     Ben eens benieuwd, maar hoop heb ik niet meer... 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev