Advertenties


Schade [maar motorisch weer in orde !!]

Gestart door Moontje, 1 februari 2005, 21:37:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kier

Yep, zo ging het bij mij ook. Pas toen Renault Nederland zich er mee ging bemoeien kwam er schot in de zaak

Kasteel

toch wel netjes dat renault uberhaupt het initiatief neemt :).
tis niet meer dan je zou verw88, maar toch is het niet zo gebruikelijk als je denkt.

Moontje

Citaat van: Erik van Rijn op  9 februari 2005, 18:29:25
Met wat druk van renault nederland zullen ze zich wel aan de afspraak moeten houden

Ja, ik heb nu een vaste contactpersoon bij Renault NL, die mijn dossier in behandeling heeft... Ik heb hem ook gezegd dat mijn dealer het begrip 'aan de afspraak houden' niet in hun vocabulaire heeft zitten....?  ;D

Marc Brouwer

Vreemd... ik heb in het begin ook een probleem gehad met mijn dealer die iets niet kon oplossen terwijl Renault NL beweerde dat dat wel kon.

Het dossier werd netjes in behandeling genomen en Renault NL heeft ook meerdere malen contact gehad met de dealer. Er kwam dus schot in de zaak, tot het moment dat er afspraken gemaakt moesten worden....

Op dat moment wilde de dealer mij niet bellen en heb ik druk uitgeoefend op Renault NL om hen dat te verplichten. Dat konden ze niet, ze konden het alleen dringend verzoeken aangezien de dealer een zelfstandige ondernemer is. Ofwel dan maar zelf contact opnemen met de dealer en de huid vol schelden. Heeft uiteindelijk wel geholpen maar ik had het idee dat Renault NL ook niet altijd grip heeft op de dealers in NL.  :( :-\
"We Shall Not Be Moved"

Kier

Ik heb in die tijd ook een heel medisch woordenboek losgelaten op de dealer zelf. Maar had toch het gevoel dat ze vooral bang waren voor Renault Nederland.

Moontje

Citaat van: Moontje op  9 februari 2005, 18:21:04
Mijn dealer is verplicht morgen contact met me op te nemen, aangezien ze morgen intern overleg hebben over mijn auto, en hopelijk ook een oplossing... Ik ben eens benieuwd, maar ik heb er mijn twijfels over... Het zou een wonder zijn als mijn dealer zich eens aan de afspraak zou houden................... :-\


Waar ik al bang voor was, is inderdaad gebeurd... Ik heb vandaag helemaal niets van mijn dealer vernomen.............................................  :-\


STELLETJE SUKKELS !!!    >:( >:( >:(

Moontje

Vanochtend telefonisch contact gehad met Renault NL, daarna gebeld door de dealer...

De verstuivers zijn door een speciaal bedrijf nagekeken en gecontroleerd; en bleken niet helemaal in orde... Ze waren sterk vervuild...  :(
Mijn dealer heeft vier nieuwe besteld, deze komen maandag binnen en worden dan gemonteerd... Daarna volgen weer een aantal testritten om te checken of het probleem eindelijk verholpen is...


Reinier Goorden

Toy toy toy dan maar moon!

Christian de Vriend

Ik hoop het ook dat het daar bij blijft.

Jammer dat het zo moest gaan :-\
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

OP hoop van zegen dan maar Moon
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

San

Hallo moniek, ben nieuw in dit clubje maar vroeg me af wat je voor benzine tankt,
heb de indruk dat het misschien V-power is ?
Als je dit met ja bevestigd kan dat ook een oorzaak zijn, bij Audi is bekend dat deze benzine
vet slaat op de verstuivers en wel zo erg dat als de auto een dag of 3 niet heeft gereden,
hij niet meer start. Shell zou daarop een toevoeging [gaan] doen aan V-Power.
       Veel sterkte!!!!!!

Moontje

Eey San..

Ik tank in opdracht van Renault Nederland V-Power, dat doe ik de laatste drie maanden nu ongeveer... Maar als het klopt wat jij zegt, dan is de laatste V-Power-tankbeurt voor mij dus geweest...  :-X


De dealer belde me zojuist op... De injectoren zijn binnen, alleen de afdekrubbers staan in back-order... Men verwacht deze morgen binnen te krijgen... Dan kunnen ze de injectoren vervangen... En dan is het afwachten................  :-\

San

Hoi Moon, ik hoop dat je nu snel weer "on wheels"bent, waarom kreeg je advies van Renault NL
om V-Power te tanken?
Deze benzine is vetter dan Euro 95/98 snelle autos die topprestaties moeten leveren,
verbranden goed, maar rijdt je vaak korte stukjes dan wordt die vette brandstof drap die
vast kan koeken.
Ik hoop dat je dit advies zwart op wit hebt of getuige bij mondelinge toezegging,
op deze manier kun je de evt. kosten verhalen bij Renault wanneer het de brandstof blijkt
te zijn die al dit ongemak veroorzaakt heeft.
  H gr.

Moontje

On wheels ?? Ja, met de Clio..............  :-\

Ik heb dit advies mondeling ontvangen, maar meerdere mensen hebben dit verteld en gehoord... Renault Nederland adviseert de dealers dit aan de IDE--rijders door te geven... Beetje wazig allemaal...  Maar ja, in ieder geval nogmaals mijn dank !!!!!!!!   ;)

Moontje

De afdekrubbers zijn vandaag binnen gekomen.. Nu is het wachten op montage, en dan de resultaten van de testritten afwachten...   ::)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev