Advertenties


Schade [maar motorisch weer in orde !!]

Gestart door Moontje, 1 februari 2005, 21:37:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Risk

Renaul Nederland zou de reparatie moeten betalen omdat zij de IDE met deze injectoren hebben geleverd.
Zij hebben dus willens en wetens een auto op de markt gebracht die niet 100% is.

Officieel zou je hen dus aansprakelijk kunnen stellen.
Er is hier ook een persoon geweest die hier speciaal een site voor wilde maken. Hij wilde ook van meerdere/alle IDE rijders reacties hebben en dan naar Renault Nederland gaan. Ik heb hier verder niets meer van gehoord of hij hier nog mee door gaat.

Kier

Bij mijn IDE zijn ook alle injectoren vervangen plus nog wel meer zooi. Heeft in totaal 2 weken bij de Renault Dealer in Den haag gestaan (Haag auto). De problemen deden zich voor binnen 2 maanden na aankoop. Ik heb Haag Auto hiervoor aansprakelijk gesteld ivm het niet correct opleveren van de auto bij aanschaf. Uiteraard waren zij dat niet met mij eens maar nadat ik via een andere dealer (Kempenaar Boskoop) contact had gehad met Renault Nederland is Haag Auto op zijn vingers getinkt en is alles naar alle tevredenheid gerepareerd waarbij alle kosten binnen de garantie vielen. (incl die clio welke ik 2 weken lang als leenauto had en waarvan de banden door en door versleten waren....sorry! Kwam door de frustratie zal maar zeggen ;) ) Dit alles is nu een jaar geleden en sindsdien heb ik geen problemen meer gehad met de IDE. Bij de laatste apk hebben ze hem nog eens goed doorgemeten en alle waardes waren perfect.

Moontje

#17
Bedankt voor jullie reacties... Ik zal morgen nog eens contact opnemen met de dealer, en hen op de hoogte stellen van deze informatie...

Ik houd jullie op de hoogte, en wat de rekeningen betreft.............................. Ik houd mijn poot stijf !!!? ?;)

EbOoZ

Het is WOENSDAG ;D

Ik ben benieuwd wat er uit rolt vandaag!

Moontje

Mja, ik heb zojuist al eens gebeld, maar niemand wilde me te woord staan, hoewel ik aangaf dat ik wellicht bruikbare tips omtrent mijn auto had voor ze... Maar nee, helaas...  >:(

Mja, dan zit er maar 1 oplossing op.. Dadelijk z?lf ernaartoe gaan !!  Dus dat ga ik nu maar eens doen...   ;D

peterachterop

Suc6 daaro en hopen dat er al wat vooruit gang in zit ;)

Dennis Postma

Neem anders eens een uitdraai van dit topic mee  ;) :) , verder veel suc6 daaro

Moontje

Citaat van: Dennis Postma op  9 februari 2005, 10:41:10
Neem anders eens een uitdraai van dit topic mee ;) :) , verder veel suc6 daaro

Ja, dat had ik al gedaan... Ik kwam bij de dealer aan, en meneer was een proefrit maken, of ik maar even later terug wilde komen.. Ok?, zo ben ik dan wel weer, dus dat deed ik... Kwam drie kwartier later terug, en men kon mij NIET te woord staan, want er moest een spoedlevering van een Laguna in orde gemaakt worden !!!

NIKS MEE TE MAKEN, IK WIL TE WOORD GESTAAN WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   >:(

Ik heb de uitdraai afgegeven (MET VOOR HEN BELANGRIJKE INFO), en die werd in een of andere map gedaan... Lekker hoor, zo echte dealer !!

Ik heb Renault Nederland net ook gebeld, en daar mijn verhaal gedaan; was volgens hen ook n?et correct, en er zou zeker werk van gemaakt worden !!

ZO MAG IK HET HOREN !!?



Renault Nederland heeft een terugbel afspraak gemaakt, dus daar wacht ik nu even op....  ;)

Dennis Postma

Tja, weer eens zo'n dealer die je alleen graag ziet als je geld komt brengen, heb zoiets ook al bij de Renault dealer hier in Zwolle gehad, geld zijn ze gek op maar service hoef je er niet voor te verwachten  :-\ , maar ben benieuwd of het nou opgelost is met je auto

Moontje

Citaat van: Dennis Postma op  9 februari 2005, 12:47:32
Tja, weer eens zo'n dealer die je alleen graag ziet als je geld komt brengen, heb zoiets ook al bij de Renault dealer hier in Zwolle gehad, geld zijn ze gek op maar service hoef je er niet voor te verwachten :-\ , maar ben benieuwd of het nou opgelost is met je auto

Opgelost ??? Mijn auto staat al zeven dagen op dezelfde plaats, en dat noemen ze 'ermee bezig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!'    >:(

Benjamin Renon

Das inderdaad geen doen. Wel graag auto's verkopen, maar iemand service bieden is wat anders...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EyesOnly

Dit moet gewoon correct opgelost worden, en zo niet rechtsbijstand inschakelen.
Veel mensen durven daar niet aan te beginnen maar ik kan je wel vertellen dat zoiets tenminste echt helpt.

EbOoZ

Hmmm ik had anders nieuws verwacht... >:(

Hopelijk onderneemt Renault Nederland stappen.

Moontje

Nah, Renault Nederland belde me vanmiddag op... Ze hebben mijn dealer allereerst aangesproken op de schandalige manier waarop ik behandeld werd vanochtend.. En hen verzocht dit n?et meer te doen !!!  En mij op de hoogte te stellen van eventuele vorderingen, en mij dan ook bellen !! En niet afwachten tot ik zelf kom, want dat is volgens Renault Nl. geen manier van communiceren...

Het blijkt dat mijn dealer de motor gecontroleerd heeft, deze was brandschoon... Over de injectoren kon Renault Nl. mij niets vertellen... Mijn dealer heeft momenteel blijkbaar contact met de technische afdeling van Renault Nl... Mijn dealer is verplicht morgen contact met me op te nemen, aangezien ze morgen intern overleg hebben over mijn auto, en hopelijk ook een oplossing... Ik ben eens benieuwd, maar ik heb er mijn twijfels over... Het zou een wonder zijn als mijn dealer zich eens aan de afspraak zou houden...................   :-\

EyesOnly

Met wat druk van renault nederland zullen ze zich wel aan de afspraak moeten houden

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev