Advertenties


aankoop megane coupe phase 1 of 2?

Gestart door bas1984, 30 januari 2005, 14:38:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edgar

Gewoon zo een vergelijkingssite opzoeken voor verzekeringen, je gegevens invoeren en dan rolt de goedkoopste er vanzelf uit. Wel goed kijken naar de verschillen in evt. voorwaarden. Denk aan eigen risico en dat soort zaken...

Ik zit bij Sterpolis en dat bevalt me goed hebben ook hun eigen pechservice scheelt weer ANWB lidmaatschap? ;D


Stefan

Sterpolis heeft ook eeen collectiviteits regeling
Scheelt ook :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984

tsja maar ik hoor over die 2 liters nie zo'n goeie verhalen... en een 2 liter verzekeren op mijn eige naam....
word helemaal duur denk ik....

tsja die verzekeringen moe ik dan toch eens ff gaan uitzoeken
nu betaal ik nie veel want me moeder heeft 70 % no-claime geloof ik...
maja dat zien we tegen die tijd dat wel...

mzzl bas

Stefan

Citaat van: bas1984 op  2 februari 2005, 21:38:09
tsja maar ik hoor over die 2 liters nie zo'n goeie verhalen... en een 2 liter verzekeren op mijn eige naam....
word helemaal duur denk ik....

tsja die verzekeringen moe ik dan toch eens ff gaan uitzoeken
nu betaal ik nie veel want me moeder heeft 70 % no-claime geloof ik...
maja dat zien we tegen die tijd dat wel...

mzzl bas

2 liters zijn best te vertrouwen en tuurlijk zijn ze leuker, maar de 1,6 16 klepper ga je ook een hoop lol mee beleven.
En bovendien lopen ze ook wel 200
hoevaak rij je dat nou h? ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984

Citaat van: Stefan op  2 februari 2005, 21:48:10
Citaat van: bas1984 op  2 februari 2005, 21:38:09
tsja maar ik hoor over die 2 liters nie zo'n goeie verhalen... en een 2 liter verzekeren op mijn eige naam....
word helemaal duur denk ik....

tsja die verzekeringen moe ik dan toch eens ff gaan uitzoeken
nu betaal ik nie veel want me moeder heeft 70 % no-claime geloof ik...
maja dat zien we tegen die tijd dat wel...

mzzl bas

2 liters zijn best te vertrouwen en tuurlijk zijn ze leuker, maar de 1,6 16 klepper ga je ook een hoop lol mee beleven.
En bovendien lopen ze ook wel 200
hoevaak rij je dat nou h? ;D


daarom...... af en toe in duitsland waar het mag :-) :-)

en sja ik denk dat een 2 liter toch aardig wat meer oploopt in de kosten qua verzekering....
aangezien ik dan ook nog geen 23 ben zit je nog in de gevarenzone ;-)

mzzl bas

Stefan

denk het wel ja
met een 1,6-16v ben jij vast tevreden Bas :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rik23

Mijn auto (2.0 16v) staat op mijn naam, maar ik profiteer van de no-claim van mijn pa. Ik krijg uiteraard niet zoveel korting als hij (70%), maar de korting bedraagt toch zo'n 40%. En dat gaf voor een arme student als mij net de doorslag om zo'n auto te kopen. ;D
Misschien dat jij ook zo iets kunt afsluiten? ???Moet je ff bij je verzekering navragen. Tis een tip.

Wat betreft het 2.0 verhaal. Ik heb de auto nu 1,5 jaar en er nog geen problemen mee gehad. Hij is van 1996 dus al 8 jaar oud, maar loopt als een zonnetje. :D En lekker wat pk'tjes ?;D

Succes met de aankoop ?;)

bas1984

hmmm dus ik zou van de no claim van me moeder dan kunnen meegenieten???
als dat zou kunnen zou prachtig zijn!!!
welke maatschappij zit je dan?

mzzl bas

rik23

Wij zijn aangesloten bij Interpolis. :D

bas1984

hmmmm tsja.... eens vragen.... want me ma zit natuurlijk bij een andere verzekering...

Erik22

Wat die verzekering betreft, dat valt nog best mee.. Toen ik mijn megane 1.6e gekocht heb , gelijk op mijn eigen naam gezet. Ik ben WA-extra verzekerd en dat me zo'n 190 euro's per kwartaal. Ben gewoon verzekerd bij een ventje in de buurt.

Als je gewoon her en der btje rond vraagt komt het vast goed

greets erik

rik23

Maar jij hebt een 1.6e, een 2.0 16v kost echt wel ff iets meer om te verzekeren ;)
Maar ik betaal nu 105 euro per kwartaal en bouw no-claim op. Je hebt zeker een groot voordeel als je kunt meeprofiteren van de no-claim van je pa/ma.

Remco N

Nog ff over verzekeren, vul hier je gegevens in en je weet wat de goedkoopste is :D

http://www.independer.nl/portal/radar/auto/

bas1984

ja maja tussen een 1.6 8 klapper en een 1.6 16 klapper zal nie een wereld van verschil zitten denk ik zo???

mzzl bas

Stefan

Het hangt af van de oorspronkelijke nieuwprijs van de auto(inclusief opties!) gewicht, regio waar je woont, enz, enz
Het zal geen 100-en Euro's schelen waarschijnlijk maar een 16v is vast duurder in de verzewkering dan een 8v...... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev