Advertenties


Waar op letten bij de aanschaf van een megane coupe

Gestart door Rocco, 17 november 2004, 10:26:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rocco

Hoi allemaal,

Ik heb me net aangemeld in dit forum, omdat ik al een tijdje op zoek ben naar een megane coupe. Aangezien ik nu een leuk karretje gevonden heb (maar nog niet gekocht) ben ik eens op zoek gegaan naar info over deze auto. Het gaat om een megane coupe 2.0 16V uit 1996. Aangezien er hier binnen de club naar ik mag aannemen heel wat kennis over deze auto bij elkaar zit wilde ik jullie om wat tips vragen. Waar moet ik op letten bij deze auto? Zijn er bijvoorbeeld gebreken die vaak voorkomen bij deze auto's? Alle tips zijn welkom aangezien ik maar een leek ben op het gebied van aanschaf van een 2e hands auto.?

Misschien dat de auto zelfs wel bekend is hier, kenteken is NS-PZ-03, heeft 95.000 op de klok (als ie tenminste niet is teruggedraaid) en staat in Limburg.

Marco K

Er staat al een en ander hierover op de site, onder het kopje Aankoopadvies. ;)

Rocco

Dat stuk heb ik idd al gelezen, maar ik vroeg me af of er misschien nog meer bekend was.

Michel Cijs

een paar topic's verderop staat ong. dezelfde vraag over de aanschaf van een 2.0 16v

het aankoopadvies op de site is echter vrij compleet

opgesteld uit ervaringen van monteurs en eigenaren.......

enige minpuntje wat ik bij de megane coupe extra kan noemen zijn de electrische zaken (achterruitmotortjes, sensoren etc,) maar dat zijn vaak dingen die je bij aanschaf niet (kunt) ontdekken of later pas merkt

suc6 met je keuze !

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev