Advertenties


Aanschaf Megane Coupe !

Gestart door Patje, 22 oktober 2004, 05:54:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patje

Na een hoop wikken en wegen is mijn keus voor een "nieuwe" auto gevallen op een Megane Coupe. Daar ik binnenkort veel woon/werk kilometers ga maken twijfel ik tussen een Megane op gas (G3) of een diesel versie. Graag uw advies over waar ik goed aan doe en waar ik op moet letten bij de aanschaf !!

Alvast vriendelijk dank !!!!


Marco K

Waar je op moet letten voor de aanschaf van een Megane Coupe staat beschreven op de site, onder het kopje Aankoopadvies.

Patje

Heb ik gelezen :D. Maar ik wil eigelijk weten van de "kenners" of ik beter voor een Coupe op gas kan gaan, of toch liever 1tje op diesel !.... (diesel heeft mijn lichte voorkeur)

Michel Cijs

dan is diesel een betere keuze

op gas zijn de ervaringen wisselend, de 1 zweert erbij de ander vindt het helemaal nix

de diesel motoren zijn in principe gewoon ok  :D

Stefan

No problemo op gas hiero, inmiddels 145000 km :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Bas

Ligt er een beetje aan hoeveel kilometers je wil gaan rijden en hoe lang je de auto wil houden. Ik heb met mijn coup? 2.0 vrij probleemloos 245.000 op de teller gezet maar meestal zit je al wat eerder aan een koprevisie, ligt ook aan de berijder... Met een diesel zijn dat soort kilometerstanden geen probleem. Actieradius is ook een item, met gas 'maar' 380km op een volle tank lpg, met diesel veel meer.

Tuned

lpg g3 212000 op de teller gekocht met 145000 en nog geen problemen, zal misschien kwa vermogen iets minder zijn en als je dat zou willen tunen bijna niet te doen maar gewoon een megane op gas lekker hoor :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev