Advertenties


wie rijd er met het nieuwste model megane

Gestart door audi s-line, 30 maart 2005, 21:57:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

audi s-line

hoeveel nieuwe modellen megane rijden er in de renault megane club,en heb je eventueel er foto's van???

groetjes patrick :D

Jeroen

Kun je terug vinden in de leden lijst.

Maar goed, hier een foto van mijn M?gane 2:


Meer info over mijn auto vind je op www.megane-2.nl.

riCChard

Me 2 :D
Onder leden vindt je div. foto's ;D
Mijn lidnr. 175
Mijn vraag aan jou waarom je dit wil weten ??? Ben je ook van plan d'r eentje te kopen of heb je er inmiddels eentje besteld ???

Jacob

ik ook hoor  ;D

Fotootjes, zie lid nr. 319

Eigenlijk ook dezelfde vraag als RiCChard, ga je eentje kopen of al besteld ofzo?

audi s-line

nee ik heb pas een nieuwe audi,maat van mee heeft een nieuwe megane en wilde mischien wel lid worden van jullie club,en hij vroeg zouden er veel nieuwe modellen in de megane club zijn.....vandaar dat ik dat heb gevraagd...
en jeroen jou auto ken ik wel ,zie ik minimaal 1 keer per week bij je thuis staan...........

groetjes patrick

Remko LvB

H? Patrick heeft het forum ook weer gevonden ...als ik het goed zie is het "Patrick RS" zoals ie hier wel meer bekend is.

Deze wisselt nog sneller van auto dan van onderbroek -> M?gane Cabrio ph2 met 18", Clio Rs, Seat Leon Ts met 19" en nu weer een Audi A4 avant S-line :D

Toch ?

Grtz. Remko

Decepticon#1

Een duidelijk geval van geld te veel?  :D ;D :)


Jeroen

Patje, alles goed met je  :D
Hoeveel " heb je onder je Audi, wist niet eens dat je een audi had tegenwoordig.

audi s-line

Citaat van: Jeroen op  1 april 2005, 16:19:52
Patje, alles goed met je :D
Hoeveel " heb je onder je Audi, wist niet eens dat je een audi had tegenwoordig.

ja jeroen ik heb sinds januari een audi ,ik heb er 19 inch onder liggen ,verders alles goed met me,en met jou??? al even je niet meer tegen gekomen.........

groetjes patrick

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev