Advertenties


Lasergun

Gestart door Gielske, 22 maart 2005, 20:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timo Zuiderduin

Politie zijn inderdaad zelf de grootste regelovertreders.
laatst zat ik bijna bij zo'n ### in zijn kofferbak omdat meneer zonder richting aan te geven besloot om op het fietspad te gaan rijden,... vanaf de hoofdrijbaan. KNAL op de remmen en dat net na een bocht, ik zat er dus vlak achter aangezien we net wegreden vanaf een stoplicht, en als ik hem had geraakt had ik de ### geweest!!!.

stelletje stinkerds zijn het. neem nou dat grapje wat laatst uitgebreid in het nieuws was,... gaan ze een wedstrijdje doen wie er het verst buiten het district kan komen en dan een fotootje maken.!!! o o o wat zijn ze toch goed bezig!!!

en als je ze nodig hebt komen ze te laat!! ik weet het,... klinkt cliche maar het is echt zo. ik kwam laatst middenin de nacht thuis, vind 2 autoradiodiefjes in de auto van mijn broer,... hou ze tegen, bel 112. een half uur later waren die mongolen er eindelijk!! maar te laat, boefjes waren 5 minuten eerder uit mijn klauwen ontsnapt en ik kreeg een dikke preek van ze dat ik dat niet had mogen doen!!, ik doe daarna aangifte,.. netjes met beschrijving etc. erbij. ik wist bijna 100%zeker waar die gasten woonden (op een soort camping in een stacaravan) en wat doen ze ermee?? geen reet!! want ja,.. stel je voor dat je wat werk moet verrichten dat geen geld in het laatje brengt!!

sorry,... komen bij mij ook een hoop frustraties naar boven!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev