Advertenties


Lasergun

Gestart door Gielske, 22 maart 2005, 20:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThE-BaKeR

Een lasergun meet alleen de snelheid. Ze moeten je toch echt staande houden, willen ze je een boete geven voor je te hoge snelheid. Of er moet een klein stukje verderop een flitser staan, dat gebeurt ook nog wel eens.

EyesOnly

Citaat van: RMCMichiel op 22 maart 2005, 23:28:35
??? moet dat ding op een statief staan tegenwoordig? CHILL!! :o

hier in de buurt vinden ze dat LASERGAMEN nogal fun..

btw: valt ook niet op he, als ze midden op de weg staan te richten alsof bin laden eraan komt...
Zo ben ik ooit bijna tegen een tegemoet komende bus gereden.
Ik rij rusrig 50 over een drukke weg, springt er ineens zo'n DOOS achter een boom vandaan met een lasergun!!!!
Ik schrik me KAPOT want was echt op het laatste moment en wou uitwijken. Daarna heb ik 100m verderop mijn auto aan de kant gezet en heb ze erop aangesproken....kreeg ik op mn kop dat ik maar beter vooruit moest kijken!
Ja lekker als ze achter een boom vandaan springt......

Tony

De poltie mag gewoon op constatering een boete uitschrijven.
Ze hoeven je dus niet staande te houden - wijs maar eens aan de wegenverkeerswet- want ze hebben je kenteken.
Een dergelijk grapje heb ik ooit eens gehad doordat ik over een doorgetrokken streep reed om iemand uit te laten.

coupe-monte-carlo

lijkt mij inderdaad ook, mja

Marc Brouwer

De overtreding, de plaats, tijd e.d. en het kenteken is voldoende om je te kunnen beboeten. Alleen is de bewijslast voor de politie een stuk minder als wanneer men staat te filtsen.

Mijn schoonvader heeft eens een bekeuring gekregen voor het door rood licht rijden. Niet staande gehouden maar de bekeuring kwam toch. Het weer was slecht en het politiebusje kwam dus gewoon op de bumper rijden om iig het kenteken goed te kunnen noteren  :-\
"We Shall Not Be Moved"

RMCMichiel

 >:( stelletje @#$@#$ jammer dat er net geen agente voorsprong... IE!!!!        BOEM!!!!     SPLAT!!!! :)

Qweras

Als ze je niet aanhouden, kan je dus een brief schrijven waarin je zegt dat je daar nooit geweest bent, en dat je om de tijd ergens anders was. Ze moeten het kenteken dan verkeerd hebben opgeschreven..
Zo heb ik al meerdere bekeuringen ontlopen hoor...

RMCMichiel


ThE-BaKeR

Citaat van: Danny op 23 maart 2005, 17:35:30
Als ze je niet aanhouden, kan je dus een brief schrijven waarin je zegt dat je daar nooit geweest bent, en dat je om de tijd ergens anders was. Ze moeten het kenteken dan verkeerd hebben opgeschreven..
Zo heb ik al meerdere bekeuringen ontlopen hoor...
Crimineel!  :)

Qweras

Citaat van: ThE-BaKeR op 23 maart 2005, 23:10:26
Citaat van: Danny op 23 maart 2005, 17:35:30
Als ze je niet aanhouden, kan je dus een brief schrijven waarin je zegt dat je daar nooit geweest bent, en dat je om de tijd ergens anders was. Ze moeten het kenteken dan verkeerd hebben opgeschreven..
Zo heb ik al meerdere bekeuringen ontlopen hoor...
Crimineel! :)

Ach, brief maken is 5 minuten werk...
Posten is 10 minuutjes werk
Postzegel is 35 cent
Kostenbesparing is vaak 27 euro (of meer)

Beetje bluf  ;)

EbOoZ

Haha daar zit wat in Danny.
Je moet eigenlijk ook gewoon bijdehand zijn :)

riCChard

 >:( Dit artikel werd mij onder ogen gebracht >:( over een super lasergun

http://www.leeuwardercourant.nl/Pagina/0,7103,23-1-2--2529431-1373--,00.html.

Nog meer oppassen dus voor mij, inmiddels in 1 week tijd 2 x geflitst.( drie jaar super alert geweest en nu begin je weer te verslappen)  >:(
Of ze vinden het toch een bijzondere auto. ;)

Decepticon#1

Nou,

we mogen wel weer oppassen hier in het noorden! En wij zouden achterlopen op de rest? Zijn we potver#&^R*#& een keer de eerste...en dan hier mee... :-[ :-[ :-[ :-[ :- :'( Het is ook altijd wat hier in het noorden  :) :) :)

Greetz,

Peter

riCChard

Ja niet te filme ;D ;D
Maar als het om geld gaat stelletje kakkerlakken

Dennis Postma

Heb hoe dan ook een enorme hekel aan de Politie, ze overtreden zo'n beetje alle regels die er maar bestaan zonder ook maar 1 geldige reden (bijvoorbeeld: met auto of motor door fietstunnels rijden zonder enige aanleiding, vorige week werd ik op m'n werk op het station van Zwolle bijna omver gereden op het perron door een motoragent die er met een rotgang over heen rijd terwijl er geen bijzonderheden waren)  >:( dit zie ik gewoon als misbruik maken van je bevoegdheden! Sorry jongens maar moet ook ff m'n frustraties kwijt  ;)  ;D ,en idd met lazeren kunnen ze heel erg ver gaan, ook hebben ze hier veel langs de ringweg gestaan met een flits kliko, alleen vreemd dat het geen suc6 was, ze stonden met een kliko op plekken waar je nooit een kliko verwacht plus dat ze in de grootste uitvoeing reden van de vw transporter waar verder niemand in rondrijd en dan ook nog in vel groen  :) :) :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev