Advertenties


Lasergun

Gestart door Gielske, 22 maart 2005, 20:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gielske

Hey mensen!!!

Vraagje... Als een agent met een lasergun ergens staat waar je 80 mag en je rijdt 90... Moet hij je dan aanhouden om je een boete te geven, of kan hij je dan ook gewoon flitsen??? Anders heb ik zojuist namelijk mijn eerste boete gekregen geloof ik :-[... Ik reed achter een vrachtwagen en zag die agent dus te laat staan (ik kon nog wel vanaf 95 of zo afremmen tot 90 ::) )

Qweras

Volgens mij MOET hij je aanhouden erna, je weet wel, zo een motor agent die vanachter een bosje je achterna komt scheuren.
Als je niet bent staande gehouden, kan je met met een bezwaarschrift er onder uit komen dacht ik.

Lees anders het juridische forum van flitsservice.nl door..

cornelis

ik weet wel zeker dat ze je moeten aanhouden  :)  ;D

rombartus

Citaat van: cornelis op 22 maart 2005, 20:26:46
ik weet wel zeker dat ze je moeten aanhouden :) ;D
vertel heb je zoveel ervaring? :P


cornelis

Citaat van: Bart op 22 maart 2005, 20:30:22
Citaat van: cornelis op 22 maart 2005, 20:26:46
ik weet wel zeker dat ze je moeten aanhouden :) ;D
vertel heb je zoveel ervaring? :P
nee valt wel mee 3x maar :P
en mog nog elke keer door rijden, omdat de parkeerplaats al vol was :)



berry_p

in nijmegen?
ze staan hier namelijk erg veel te controleren de laatste tijd.

Gielske

#6
Nee, was op de weg tussen Ravenstein en Schaijk/Reek... Ik kwam wel van Nijmegen af, maar ik moest gaan werken in Zeeland (niet dat dit de meeste mensen iets zal zeggen, maar toch...)

EyesOnly

Ja voor zover ik weet moet je na een lasergun actie aangehouden worden voor de boete omdat ze geen foto's hebben ter bewijs etc.

Gielske

Ik werk aan hetzelfde plein als waar de morgenzon en de kerk staan... Bovenin dat gebouw is de studio van Landerd TV

wess

NOG WAT!! de laser gun moet tegenwoordig verplicht op statief. anders is deze ook niet geldig. dat willen ze nog wel eens vergeten.

Qweras

en niet te vergeten;  er mag NIET door een autoraam worden geschoten.
Dit doen ze agentjes nog wel eens mocht het regenen buiten en ze willen lekker met 538 op de achtergrond vanuit hun wagen gaan schieten!

wess

jep, en in dat geval scheelt dat weer geld :D

RMCMichiel

 ??? moet dat ding op een statief staan tegenwoordig? CHILL!!  :o

hier in de buurt vinden ze dat LASERGAMEN nogal fun..

btw: valt ook niet op he, als ze midden op de weg staan te richten alsof bin laden eraan komt...

Tony

Ze hoeven je niet staande te houden. Je krijgt vanzelf wel de acceptgiro.
Als je het er niet mee eens bent kun je binnen 6 weken bezwaar maken.

wess

zijn ze wel verplicht  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev