Advertenties


Bestelling uit Duitsland ???

Gestart door Meganez, 16 maart 2005, 14:37:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meganez

Ik heb op een duitse internetsite een leuke subwoofer gezien. Inclusief de verzondkosten is deze nog 80 euro voordeliger dan als ik hem bij de Medi*M*rkt zou halen.

Als ik vervolgens de bestelling afgehandeld heb moet ik naar het volgende mijn geld overmaken:

Postbank
BLZ: 70010080
Kto: 513440800
Swift Code: PBNKDEFF700
IBAN: DE10 7001 0080 0513 4408 00
BIC: PBNKDEFF

Als ik via girotel iets wil betalen kan ik het volgende ingeven:

Naar rekening:
Ten name van:
Betalingskenmerk Acceptgiro of Mededeling:

Wat moet ik waar invullen om dit tot een goede overdracht te laten komen  ???

Tuned

of een duitse bankrekening hebben  ;D

of een internationale overschrijvings kaart aanvragen (? 10) maar waarom niet een paar euro meer uitgeven en het gewoon in NL halen is makkelijker met garantie enz  :-\

peterachterop

als het daar ook een mediamarkt betreft geldt de garantie ook bij de mediamarkt in nederland

Tuned

zal de prijs uiteindelijk ook nie veel meer verschillen

Meganez

Het betreft daar een internetbedrijfje

Jeroen

Girotel ken ik niet, heb zelf Rabo telebankieren extra.
Hierbij kan ik buitenlandse betalingen doen:




GAST APELDOORN

Ik snap best waarom onze beste vriend het in het buitenland besteld....'t is gewoon goedkoper!!

Ik heb zojuist via ebay een EVO spoiler gekocht voor afgerond 60 engelse ponden......Deze Evo kost mij dus omgerekend nog niet eens 80 euro...
En dan heb ik hem aanstaande zaterdag al in Apeldoorn liggen....

:D

Meganez

Heb hem ondertussen toch ergens anders besteld. Heb hem nu samen met achterspeakers besteld bij Ron de Vries. Gecombineerd met de speakers kwam het totaal 20 euro duurder uit. Zo toch wat minder gezeik. Wel nog steeds 100 euro totaal goedkoper uit als bij de Medi*M*rkt

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev