Mijn auto vertoont technisch een aantal mankement die door mijn erkende dealer niet gerepareerd kunnen worden... Na het vervangen van diverse 'dure' onderdelen kreeg ik van chef werkplaats de volgende mededeling: "Tja, nu weet ik het ook niet meer........."? Werk voor Renault Nederland dus....
Auto rijdt al maanden voor geen meter, slecht starten, stotteren tijdens het rijden (de pook gaat dan als een gek tekeer), inhouden tijdens het rijden, en zodra ik de koppeling intrap om snelheid te verminderen, slaat ie af... Er gaan dan drie lampjes branden; die van de accu, de olie, en het lampje 'STOP'....?
De ellende begon met de vervanging van de drukvoeler en de drukregelaar, twee sensoren op de directe inspuit...
Inmiddels hebben ze mijn auto drie maal gereinigd met allerlei toevoegingen, zonder resultaat... Ze hebben het gehele benzine-systeem nagekeken, geen mankementen.. De gastoevoerklep vervangen, geen resultaat... Nieuwe stappenmotor, zinloos !! En de topper, hiermee zouden de problemen verholpen zijn: de rekeneenheid.. Helaas, ook dit was weggegooid geld, let wel, ik betaal niets !!!? Tenzij een reparatie zinvol ?n succesvol is, wat tot op heden helaas nog niet voorgekomen is....? En ik stotter en haper intussen gewoon verder, in afwachting van een juiste diagnose van Renault Nederland...
Alsof deze technische mankementen nog niet genoeg zijn, heb ik ook aanrijdingsschade... Zelf schuld, dat wel, maar toch... Ik heb gisteravond een fietsenrek uit de grond gereden, zo'n enkele beugel op een betonblok... Ik wilde draaien, en had dat ding n?et zien staan.... Ik raakte hem rechtsvoor, en draaide via de wielkas onder mijn auto....? ?:'(
Resultaat: Verschillende deuken in het zijscherm rechtsvoor, v??r en achter het wiel... Lakschade op het zijscherm... Deuk in de bumper, tevens lakschade... Lichte schade aan de onderzijde, achter het wiel, en verschillende breuken in de wielkas....
Zolang de auto technisch n?et in orde is, wordt dit niet gerepareerd... Is mijn auto technisch in orde, dan gaat ie naar de spuiter, en laat ik dit repareren, en tevens nog iets van 'uitbouw' spuiten !!!? ?;)
Het zit je niet mee Moontje, suc6 met de storing aan je auto en het herstel vd schade :D en wens je portemonee maar veel sterkte toe want die zal het wel gaan voelen ;)
Kom je weer eens op t forum, breng je slecht nieuws.
De volgende x weer wat beter nieuws. Suc 6 met de afhandeling.
minder nieuws allemaal.
Hoop dat renault NL wat voor je kan betekenen. en anders zou ik gewoon een nieuwe CC eisen. :D ;D
Minder nieuws allemaal weer :-\
Het zit je niet mee Moon.
IK wens je iig veel succes en hoop dat alles weer goedkomt over een tijdje
Ik kreeg zojusit telefoon van de dealer; of ik mijn auto vanmiddag langs wil brengen... Renault Nederland kwam met het idee om de 'verstuivers' na te kijken... En over dat antwoord hebben ze een week moeten nadenken... Pffffffffffff... En of dat nog niet genoeg was, vanochtend begon het lampje van 'storing in het motormanagement' ook maar weer te branden......... Mja, kan er allemaal wel bij..
Vanaf vanmiddag rijd ik dus Clio, ben benieuwd voor hoe lang........................... ::)
succes Moon :D
Misschien een domme opmerking maar nooit eens een andere dealer geprobeert gewoon 1 met een frisse kijk op de auto???
Soms kan dit helpen...
Verder wens ik je veel succes met het verdere verloop weet onderhand ook hoe het is om een weigerende auto te hebben :(
Groeten Edgar
Hoi Moniek,
Het zijn vrijwel zeker de injectoren(of verstuivers).
Toen ik jouw verhaal las dacht ik er al meteen aan.
Wel vervelend al het geouweh##r dat je nu hebt, en dan ook nog die schade.
Succes!
Citaat van: Edgar op 2 februari 2005, 14:18:42
Misschien een domme opmerking maar nooit eens een andere dealer geprobeert gewoon 1 met een frisse kijk op de auto???
Soms kan dit helpen...
:-\
Mijn dealer staat rechtstreeks in contact met Renault Nederland... Mijn aan Renault Nederland gerichte brief kwam vandaag uit de fas bij mijn dealer.. Ook heb ik vanmiddag alle mails gelezen die op en neer gegaan zijn tussen mijn dealer en Renault Nederland, ?n terug... ?
Verzoek van mijn dealer is dat Renault Nederland de auto maar komt halen, en deze meeneemt naar Amsterdam, en dan zelf nakijkt... Aangezien ze iets betere apparatuur hebben, waarmee ze misschien net d?t beetje info kunnen vergaren dat nodig is om de oorzaak van de klachten te traceren.... ?Maar eerst moest de dealer, in opdracht van Renault Nederland, de verstuivers reinigen, of zoiets.... Dus we wachten af... ?Voorlopig rijd ik Clio, 3-deurs, grijs van kleur, met slechts 4000 km op de teller.... :D
Tja dan mag je verwachten dat je de beste op het gebied van renault we te pakken hebt...
Ach zo'n nieuwe clio rijdt ook niet verkeerd ;)
Mijn auto staat vandaag voor dag drie bij de dealer... Ik heb nog niets van hen vernomen... Normaliter zeggen ze: "Geen nieuws, goed nieuws....." Maar of dat nu ook van toepassing is.......... :-\
Ik zal ze woensdag eens bellen, misschien kunnen ze me al ?ets zeggen.... [maandag en dinsdag gesloten vanwege die kl#te Carnaval !!! >:(]
Succes ermee Moon :D
Hallo Moniek,
Je hebt toch ook een IDE? Hier zijn al vele topics over geweest. Er is er ??ntje geweest die zijn auto ook naar Renault Ned. is geweest. Volgens mij konden zij niks voor hem doen. Een monteur die hij kende kwam dus ook met de injectoren.
Ik heb er zelf ook ??n. Met dezelfde problemen als jij hebt. Ik gooi er af en toe een additief in de benzinetank in. Dit helpt vaak al veel.
De injectoren worden bij dit model ook erg snel smerig heb ik me laten vertellen. Dit moet dat additief dus schoonmaken. Ook kun je een keer naar Duitsland gaan om hem goed los te trekken/branden.
Berry
klopt ik heb ook een IDE
mij is bij de aanschaf 2 dozen van ieder 12 flesjes met dat reinigings spul mee geleverd moest ik ongeveer ieder half jaar 1 busje in mijn tank doen of als ie raar begon te lopen.
en ze zeiden ook dat ik hem geregeld ff lekker door moest trekken zodat hij idd lekker schoon brande
mvg joost
Renaul Nederland zou de reparatie moeten betalen omdat zij de IDE met deze injectoren hebben geleverd.
Zij hebben dus willens en wetens een auto op de markt gebracht die niet 100% is.
Officieel zou je hen dus aansprakelijk kunnen stellen.
Er is hier ook een persoon geweest die hier speciaal een site voor wilde maken. Hij wilde ook van meerdere/alle IDE rijders reacties hebben en dan naar Renault Nederland gaan. Ik heb hier verder niets meer van gehoord of hij hier nog mee door gaat.
Bij mijn IDE zijn ook alle injectoren vervangen plus nog wel meer zooi. Heeft in totaal 2 weken bij de Renault Dealer in Den haag gestaan (Haag auto). De problemen deden zich voor binnen 2 maanden na aankoop. Ik heb Haag Auto hiervoor aansprakelijk gesteld ivm het niet correct opleveren van de auto bij aanschaf. Uiteraard waren zij dat niet met mij eens maar nadat ik via een andere dealer (Kempenaar Boskoop) contact had gehad met Renault Nederland is Haag Auto op zijn vingers getinkt en is alles naar alle tevredenheid gerepareerd waarbij alle kosten binnen de garantie vielen. (incl die clio welke ik 2 weken lang als leenauto had en waarvan de banden door en door versleten waren....sorry! Kwam door de frustratie zal maar zeggen ;) ) Dit alles is nu een jaar geleden en sindsdien heb ik geen problemen meer gehad met de IDE. Bij de laatste apk hebben ze hem nog eens goed doorgemeten en alle waardes waren perfect.
Bedankt voor jullie reacties... Ik zal morgen nog eens contact opnemen met de dealer, en hen op de hoogte stellen van deze informatie...
Ik houd jullie op de hoogte, en wat de rekeningen betreft.............................. Ik houd mijn poot stijf !!!? ?;)
Het is WOENSDAG ;D
Ik ben benieuwd wat er uit rolt vandaag!
Mja, ik heb zojuist al eens gebeld, maar niemand wilde me te woord staan, hoewel ik aangaf dat ik wellicht bruikbare tips omtrent mijn auto had voor ze... Maar nee, helaas... >:(
Mja, dan zit er maar 1 oplossing op.. Dadelijk z?lf ernaartoe gaan !! Dus dat ga ik nu maar eens doen... ;D
Suc6 daaro en hopen dat er al wat vooruit gang in zit ;)
Neem anders eens een uitdraai van dit topic mee ;) :) , verder veel suc6 daaro
Citaat van: Dennis Postma op 9 februari 2005, 10:41:10
Neem anders eens een uitdraai van dit topic mee ;) :) , verder veel suc6 daaro
Ja, dat had ik al gedaan... Ik kwam bij de dealer aan, en meneer was een proefrit maken, of ik maar even later terug wilde komen.. Ok?, zo ben ik dan wel weer, dus dat deed ik... Kwam drie kwartier later terug, en men kon mij NIET te woord staan, want er moest een spoedlevering van een Laguna in orde gemaakt worden !!!
NIKS MEE TE MAKEN, IK WIL TE WOORD GESTAAN WORDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:(
Ik heb de uitdraai afgegeven (MET VOOR HEN BELANGRIJKE INFO), en die werd in een of andere map gedaan... Lekker hoor, zo echte dealer !!
Ik heb Renault Nederland net ook gebeld, en daar mijn verhaal gedaan; was volgens hen ook n?et correct, en er zou zeker werk van gemaakt worden !!
ZO MAG IK HET HOREN !!?
Renault Nederland heeft een terugbel afspraak gemaakt, dus daar wacht ik nu even op.... ;)
Tja, weer eens zo'n dealer die je alleen graag ziet als je geld komt brengen, heb zoiets ook al bij de Renault dealer hier in Zwolle gehad, geld zijn ze gek op maar service hoef je er niet voor te verwachten :-\ , maar ben benieuwd of het nou opgelost is met je auto
Citaat van: Dennis Postma op 9 februari 2005, 12:47:32
Tja, weer eens zo'n dealer die je alleen graag ziet als je geld komt brengen, heb zoiets ook al bij de Renault dealer hier in Zwolle gehad, geld zijn ze gek op maar service hoef je er niet voor te verwachten :-\ , maar ben benieuwd of het nou opgelost is met je auto
Opgelost ??? Mijn auto staat al zeven dagen op dezelfde plaats, en dat noemen ze 'ermee bezig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!' >:(
Das inderdaad geen doen. Wel graag auto's verkopen, maar iemand service bieden is wat anders...
Dit moet gewoon correct opgelost worden, en zo niet rechtsbijstand inschakelen.
Veel mensen durven daar niet aan te beginnen maar ik kan je wel vertellen dat zoiets tenminste echt helpt.
Hmmm ik had anders nieuws verwacht... >:(
Hopelijk onderneemt Renault Nederland stappen.
Nah, Renault Nederland belde me vanmiddag op... Ze hebben mijn dealer allereerst aangesproken op de schandalige manier waarop ik behandeld werd vanochtend.. En hen verzocht dit n?et meer te doen !!! En mij op de hoogte te stellen van eventuele vorderingen, en mij dan ook bellen !! En niet afwachten tot ik zelf kom, want dat is volgens Renault Nl. geen manier van communiceren...
Het blijkt dat mijn dealer de motor gecontroleerd heeft, deze was brandschoon... Over de injectoren kon Renault Nl. mij niets vertellen... Mijn dealer heeft momenteel blijkbaar contact met de technische afdeling van Renault Nl... Mijn dealer is verplicht morgen contact met me op te nemen, aangezien ze morgen intern overleg hebben over mijn auto, en hopelijk ook een oplossing... Ik ben eens benieuwd, maar ik heb er mijn twijfels over... Het zou een wonder zijn als mijn dealer zich eens aan de afspraak zou houden................... :-\
Met wat druk van renault nederland zullen ze zich wel aan de afspraak moeten houden
Yep, zo ging het bij mij ook. Pas toen Renault Nederland zich er mee ging bemoeien kwam er schot in de zaak
toch wel netjes dat renault uberhaupt het initiatief neemt :).
tis niet meer dan je zou verw88, maar toch is het niet zo gebruikelijk als je denkt.
Citaat van: Erik van Rijn op 9 februari 2005, 18:29:25
Met wat druk van renault nederland zullen ze zich wel aan de afspraak moeten houden
Ja, ik heb nu een vaste contactpersoon bij Renault NL, die mijn dossier in behandeling heeft... Ik heb hem ook gezegd dat mijn dealer het begrip 'aan de afspraak houden' niet in hun vocabulaire heeft zitten....? ;D
Vreemd... ik heb in het begin ook een probleem gehad met mijn dealer die iets niet kon oplossen terwijl Renault NL beweerde dat dat wel kon.
Het dossier werd netjes in behandeling genomen en Renault NL heeft ook meerdere malen contact gehad met de dealer. Er kwam dus schot in de zaak, tot het moment dat er afspraken gemaakt moesten worden....
Op dat moment wilde de dealer mij niet bellen en heb ik druk uitgeoefend op Renault NL om hen dat te verplichten. Dat konden ze niet, ze konden het alleen dringend verzoeken aangezien de dealer een zelfstandige ondernemer is. Ofwel dan maar zelf contact opnemen met de dealer en de huid vol schelden. Heeft uiteindelijk wel geholpen maar ik had het idee dat Renault NL ook niet altijd grip heeft op de dealers in NL. :( :-\
Ik heb in die tijd ook een heel medisch woordenboek losgelaten op de dealer zelf. Maar had toch het gevoel dat ze vooral bang waren voor Renault Nederland.
Citaat van: Moontje op 9 februari 2005, 18:21:04
Mijn dealer is verplicht morgen contact met me op te nemen, aangezien ze morgen intern overleg hebben over mijn auto, en hopelijk ook een oplossing... Ik ben eens benieuwd, maar ik heb er mijn twijfels over... Het zou een wonder zijn als mijn dealer zich eens aan de afspraak zou houden................... :-\
Waar ik al bang voor was, is inderdaad gebeurd... Ik heb vandaag helemaal niets van mijn dealer vernomen............................................. :-\
STELLETJE SUKKELS !!! >:( >:( >:(
Vanochtend telefonisch contact gehad met Renault NL, daarna gebeld door de dealer...
De verstuivers zijn door een speciaal bedrijf nagekeken en gecontroleerd; en bleken niet helemaal in orde... Ze waren sterk vervuild... :(
Mijn dealer heeft vier nieuwe besteld, deze komen maandag binnen en worden dan gemonteerd... Daarna volgen weer een aantal testritten om te checken of het probleem eindelijk verholpen is...
Toy toy toy dan maar moon!
Ik hoop het ook dat het daar bij blijft.
Jammer dat het zo moest gaan :-\
OP hoop van zegen dan maar Moon
Hallo moniek, ben nieuw in dit clubje maar vroeg me af wat je voor benzine tankt,
heb de indruk dat het misschien V-power is ?
Als je dit met ja bevestigd kan dat ook een oorzaak zijn, bij Audi is bekend dat deze benzine
vet slaat op de verstuivers en wel zo erg dat als de auto een dag of 3 niet heeft gereden,
hij niet meer start. Shell zou daarop een toevoeging [gaan] doen aan V-Power.
Veel sterkte!!!!!!
Eey San..
Ik tank in opdracht van Renault Nederland V-Power, dat doe ik de laatste drie maanden nu ongeveer... Maar als het klopt wat jij zegt, dan is de laatste V-Power-tankbeurt voor mij dus geweest... :-X
De dealer belde me zojuist op... De injectoren zijn binnen, alleen de afdekrubbers staan in back-order... Men verwacht deze morgen binnen te krijgen... Dan kunnen ze de injectoren vervangen... En dan is het afwachten................ :-\
Hoi Moon, ik hoop dat je nu snel weer "on wheels"bent, waarom kreeg je advies van Renault NL
om V-Power te tanken?
Deze benzine is vetter dan Euro 95/98 snelle autos die topprestaties moeten leveren,
verbranden goed, maar rijdt je vaak korte stukjes dan wordt die vette brandstof drap die
vast kan koeken.
Ik hoop dat je dit advies zwart op wit hebt of getuige bij mondelinge toezegging,
op deze manier kun je de evt. kosten verhalen bij Renault wanneer het de brandstof blijkt
te zijn die al dit ongemak veroorzaakt heeft.
H gr.
On wheels ?? Ja, met de Clio.............. :-\
Ik heb dit advies mondeling ontvangen, maar meerdere mensen hebben dit verteld en gehoord... Renault Nederland adviseert de dealers dit aan de IDE--rijders door te geven... Beetje wazig allemaal... Maar ja, in ieder geval nogmaals mijn dank !!!!!!!! ;)
De afdekrubbers zijn vandaag binnen gekomen.. Nu is het wachten op montage, en dan de resultaten van de testritten afwachten... ::)
Ik rij ook aleen aantal maanden nu met Vpower. Ik gooide er eerst gewoon tango benzine in. Maar ben overgestapt op Vpower omdat deze schoner is en mijn verstuivers schoner houdt.
Ik heb er alleen maar voordelen aan gehad om dit te tanken. Het is wel ietsje duurder, maar dat bespaar je wel weer op de kosten bij onderhoudsbeurten. (En die kunnen erg hoog zijn bij een IDE...)
En Moon doet hij het weer ???
Laten we het hopen :D
Citaat van: Wendy op 21 februari 2005, 13:57:35
En Moon doet hij het weer ???
Laten we het hopen :D
Niet dat ik weet... Als het goed is zouden ze vandaag de resterende rubbers binnenkrijgen, en dan overgaan tot vervanging van de injectoren... Dan volgen er nog een paar testritjes... Aanstaande woensdag kan ik contact met de dealer opnemen, en dan hoop ik goed nieuws te horen te krijgen...? ?:-\
Het is nu vrijdag, en je weet nog niks?
Beste dealer tjonge jonge..... >:(
Kunnen we daar niet eens even langs rijden met z'n allen.
Zeker weten dat het zo geregeld is.
Inderdaad.................................... Ik weet nog helemaal NIKS !!!!!!!!!
(http://www.my-smileys.de/smileys2/wife_2.gif)
Kom laten we ze gaan slaan :) :)
Citaat van: Erik22 op 25 februari 2005, 18:22:08
Kom laten we ze gaan slaan :) :)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... (http://www.my-smileys.de/smileys2/00009168.gif)
En?
geslagen? ;)
Tis in ieder geval een dealer van lik me ............
En mevrouw Cobben, geef ons eens wat meer info over je auto!!!
Nah, geen goed nieuws !!! ? (http://www.my-smileys.de/smileys2/23_3.gif)
Ik heb vandaag weer contact opgenomen met de dealer... Het goede nieuws was dat de injectoren vervangen zijn --> eindelijk !!! ?Het slechte nieuws is dat na montage van de nieuwe injectoren, de motor niet blijft lopen... Zodra de auto gestart wordt, slaat ie meteen af, binnen enkele seconden... ?(http://www.my-smileys.de/smileys2/boese.gif)
Oorzaak daarvan ?? Mja, onbekend natuurlijk... Nu hebben de dus een nieuwe rekeneenheid besteld van de injectoren (het schijnt dat er twee in de auto zitten)... Die staat in back-order, en komt morgen, uiterlijk donderdag binnen... Laten we het hopen...
Ze hebben ook (zonder overleg) de twee sensoren op de directe inspuit vervangen... Die zijn maanden geleden ook al vervangen, maar daarna is al deze ellende begonnen... (http://www.my-smileys.de/smileys2/1icon_nixweissA.gif)
Aanstaande donderdag kan ik weer bellen... Hopelijk krijg ik dan wel eens eindelijk goed nieuws te horen... ?
Ow ja, ik kreeg vandaag ook nog gezegd dat ik niet moest zeuren, want "Je hebt toch vervoer, je kunt overal heen waar je wil"... Ja duhhh, dat snap ik, maar ik wil mijn eigen auto terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ? (http://www.my-smileys.de/smileys2/motz_2.gif)
Inderdaad een beetje een klote garage als ik dat zo hoor!!! Ik zou dat echt niet nemen als ze dat tegen me zouden zeggen!!! En ze kunnen het sowieso niet maken om iets zonder overleg zomaar te vervangen!!!
Tja... Ik weet het ook allemaal niet meer.... Ik heb er geen vertrouwen meer in... (http://www.my-smileys.de/smileys2/1icon_nixweissA.gif)
En Renault Nederland, die heb ik ook nog gebeld, maar die kunnen ook niks doen.... Dus dat schiet niet op !! (http://www.my-smileys.de/smileys2/boese.gif)
Wat een shitgarage zeg! Dat ze het lef hebben om te zeggen dat je niet moet zeuren. ze zouden zich juist moeten schamen dat ze hun werk niet eens naar behoren kunnen uitvoeren!
Tja, helemaal met je eens... (http://www.my-smileys.de/smileys2/mafiaangry.gif)
Morgenvroeg mag ik weer bellen... (http://www.my-smileys.de/smileys2/phone_3.gif) Ben eens benieuwd, maar hoop heb ik niet meer... (http://www.my-smileys.de/smileys2/1icon_nixweissA.gif)
Is er al gesproken over het kosten plaatje... want 2 nieuwe rekeneenheden enzo gaat aardig in de papieren lopen...
Citaat van: Wendy op 3 maart 2005, 07:36:16
Is er al gesproken over het kosten plaatje... want 2 nieuwe rekeneenheden enzo gaat aardig in de papieren lopen...
De kosten ?? Nou nee, er zijn diverse dingen die de dealer voor zijn rekening neemt... Er is een deel waarvoor Renault Nederland de kosten op zich neemt.. En het overige deel, tja, dat is maar afwachten................? Maar er zou een goede oplossing gezocht worden...
Laten we het hopen !! (http://www.my-smileys.de/smileys2/bibber_2.gif)
Maar als ik hoor hoe het tot nu toe met die garage is gegaan, zou ik proberen om wel ff het een en ander zwart op wit te krijgen... Anders naaien ze je daar direct nog mee!!!
Citaat van: Gielske op 3 maart 2005, 09:37:11
Maar als ik hoor hoe het tot nu toe met die garage is gegaan, zou ik proberen om wel ff het een en ander zwart op wit te krijgen... Anders naaien ze je daar direct nog mee!!!
inderdaad, je kan nooit voorzichtig genoeg zijn
Ik vind het hele verhaal gewoon echt bizar.
Dit kan toch niet zomaar.
De nieuwe rekeneenheid van de injectoren zit erin, zonder succes... Auto wil nog steeds niet blijven lopen, slaat na het starten binnen een seconde weer af.. Auto staat apart in een ruimte, en ze zijn er fulltime mee bezig... Dat heb ik zelf gezien, en ook nog een vernomen uit vertrouwelijke bron...
Wat rest voor mij --> AFWACHTEN !!!
Wat de kosten betreft hoef ik hoogstwaarschijnlijk niets te betalen... ;)
Toch een geluk bij heeeel veeeel ongeluk.
Citaat van: peterachterop op 3 maart 2005, 12:29:44
Toch een geluk bij heeeel veeeel ongeluk.
Als je het z? mag noemen............ Eerst maar eens zien w?nneer ik mijn auto terug krijg, en in welke staat................ (http://www.my-smileys.de/smileys2/schocker.gif)
Citaat van: Moontje op 9 februari 2005, 12:58:47
Citaat van: Dennis Postma op 9 februari 2005, 12:47:32
Tja, weer eens zo'n dealer die je alleen graag ziet als je geld komt brengen, heb zoiets ook al bij de Renault dealer hier in Zwolle gehad, geld zijn ze gek op maar service hoef je er niet voor te verwachten :-\ , maar ben benieuwd of het nou opgelost is met je auto
Opgelost ?? Mijn auto staat al zeven dagen op dezelfde plaats, en dat noemen ze 'ermee bezig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!' >:(
ohooh.. blij dat ik dat weet! Wilde de coupe van mij morge ook brengen ivm ??k stotteren!! :'( Bah.. eerst al kapotte koppaking.. , daarna uitgegleden en stoeprand geraakt (velg aan barrels :'( ) En nu weer een beroerd lopende auto...
Mijn auto stotterd ENORM als ik het gas loslaat.. en wanneer ik gas g??f hou die eerst in en daarna wil die pas wegrijden :S
ERG apart
Ik kreeg vanochtend (http://www.my-smileys.de/smileys2/phone02.gif) van de dealer... Mijn auto doet het weer... (http://www.my-smileys.de/smileys2/klatschen.gif)(http://www.my-smileys.de/smileys2/klatschen.gif)(http://www.my-smileys.de/smileys2/klatschen.gif)
Ze hebben het afgelopen weekend flinke overuren gedraaid... Het probleem lag hem in de kabelboom van de injectie... In ??n van de vele kabeltjes zat een klein breukje, niet zichtbaar, alleen maar te vinden als de kabelboom eruit is, en alles ??n voor ??n doorgemeten is... De kabelboom is dus vervangen, en hij doet het weer !!! (http://www.my-smileys.de/smileys2/shiny.gif)
Ze zijn nu bezig met APK, en er moeten nog een paar kleine testjes gedaan worden... Ik kan mijn auto aanstaande woensdag of donderdag gaan halen... (http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif)
[Aangezien ik nu een flinke griep heb, maakt me die paar dagen helemaal niets uit !!! (http://www.my-smileys.de/smileys2/krank_2.gif)]
das goed nieuws :D van de auto dan he ;)
dit probleem heb ik ook gehad, tot 2x toe zelfs, heel vervelend idd omdat het lastig is te herleiden.....
Jesus wat fijn voor je, dat je coupeetje het weer goed maakt. :D
Alleen jammer dat je griep hebt, veel beterschap.
En ik hoop ook voor je dat ze het kostenplaatje netjes afhandelen. (als dat er al is dan he)
Mooi dat t gekloot nu eindelijk over is.
Beterschap.
Wedde dat het alleen dat draadje was wat stuk was, en dat daar alles mee begonnen was... :D
Citaat van: Michel Cijs op 7 maart 2005, 10:42:32
dit probleem heb ik ook gehad, tot 2x toe zelfs, heel vervelend idd omdat het lastig is te herleiden.....
Ik vergeef het ze ook dat het zo lang geduurd heeft.. Het is ook niet makkelijk om dit te vinden.......................? :-\
ze hadden toen bij mij 8 uur zoekwerk......
de 2e keer wisten we het iets eerder omdat het dezelfde sympthonen had maar toen was het nog een flinke klus
sterker nog, nu is frank bezig om er de laatste hand aan te leggen, omdat 1 puntje vorige weekend weer terugkwam (de stroomtoevoer naar de kabelboom toe was niet constant) dus electronica is idd gewoon zeer lastig om te vinden en om goed te maken, zeker als je eerst op de verkeerde voet wordt gezet en denkt dat het wat anders is
maar mooi dat het goed lijkt te komen
:D en beterschap
Eindelijk goed nieuws :D
Nou ja, behalve het griepje ;)
En dat door een kabeltje wat niet veel dikker is als dit ----------------------- :o
Fijn voor je Moon, nu nog ff zelf beter worden.
Een voordeel heb je ; veel nieuwe onderdelen in je auto voor weinig!!!
Citaat van: San op 8 maart 2005, 12:57:36
Fijn voor je Moon, nu nog ff zelf beter worden.
Een voordeel heb je ; veel nieuwe onderdelen in je auto voor weinig!!!
Beter worden wil niet echt lukken nog.. Vannacht niets geslapen, 39.8 koorts...?
Dat tweede ben ik helemaal met je eens San !!! ;D
Mijn M?gane staat weer voor de deur, met nieuwe APK... ;)
Helaas kan ik hem nog niet testen... Heb nog steeds de griep...... :'(
Moon gaat zometeen de eerste keer met de M?gane weg, sinds maanden.. Ben eens benieuwd... ;)
Eerst maar eens gaan tanken, want ze hebben hem finaal leeg gereden... :-\
succes :D hopen dat ie blijft rijden
Hopen dat je het gevoel krijgt dat je in een nieuwe wagen rijdt.
Citaat van: peterachterop op 14 maart 2005, 11:21:35
Hopen dat je het gevoel krijgt dat je in een nieuwe wagen rijdt.
Ja, zo voelt het inderdaad !! Helemaal top !!!!!!!!!!!!!! :D
Denk dat iedereen hiero wel een beetje blij voor je is. :D ;D
Citaat van: peterachterop op 14 maart 2005, 12:36:35
Denk dat iedereen hiero wel een beetje blij voor je is. :D ;D
Tuurlijk zijn we blij voor haar.. ik snap ookwel waarom die garage er zo lang over deed hoor.. heb je haar foto al eens gezien? kwam er elke dag een mooie dame op bezoek bij de garage :p
Dan wist ik het ookwel, whaha
ehmm.. :$
/me gaat zich schamen
Haha, denk je dat dat het is.
Dan vraag je toch aardig aan haar of ze 1x in de week een kopje koffie komt drinken en geef je haar d'r auto terug zodat ze zelf weer kan rijden.
Citaat van: peterachterop op 14 maart 2005, 20:56:26
Haha, denk je dat dat het is.
Dan vraag je toch aardig aan haar of ze 1x in de week een kopje koffie komt drinken en geef je haar d'r auto terug zodat ze zelf weer kan rijden.
mmm, jah, zou ook kunne dom van mij.. maarja dat valt dan eigenlijk ??k weer zo op, van: "aah kijk ik vind je leuk, kom je koffie drinken?" misschien waren die jongens daarzo wel wat onzeker ofzo :p
(jaja ik weet het, ik ruik een soortgenoot :p)
Citaat van: Remko de W. op 14 maart 2005, 21:54:03
Mischien vind ze koffie niet zo lekker... ;)
doe voorzichtig Moon.... :D
en neem voor de zekerheid je telefoon mee... :)
Voorzichtig ben ik altijd, en mijn foon heb ik ook altijd bij me......................................? (http://www.my-smileys.de/smileys2/phone_3.gif)
PS. Bij de betreffende garage werkt nie echt iets wat bij mij in de smaak valt, dus....................... ? :P
Citaat van: Remko de W. op 14 maart 2005, 22:24:49
dat is al een reden voor een andere garage... :) ;D
Voor mij niet hoor.............
Citaat van: Moontje op 14 maart 2005, 23:37:37
Citaat van: Remko de W. op 14 maart 2005, 22:24:49
dat is al een reden voor een andere garage... :) ;D
Voor mij niet hoor.............
Damnzz, dat valt dan weer tegen :(
Wel een beetje saai hoor... dacht je gaat nu vast iets spanneds vertellen ofzo.
**uhh of is d?t weer een ander forum? ;) ;) **
Succes met je auto!