Advertenties


1.6? snel?

Gestart door robinn, 22 mei 2009, 15:29:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Nou nou.. Echt netjes is je reactie ook niet..
Je hebt je verstand terug gevonden en daarom ben je gestopt met je auto??
Auw.. ik voel me aangesproken..
Alsof wij met onze hobby's geen verstand hebben...

Maar he, er komen altijd zoveel mensen langs met al die grote praatjes over veel vermogen.. Neem 1 ding van mij aan, veel vermogen krijg je niet uit een toverhoed...

Niet alleen mensen die tunen zijn hier welkom.. Ook mensen met een standaard megane zijn van harte welkom.
We proberen altijd iedereen zo goed mogelijk te helpen met zijn/haar vragen, wat we volgens mij ook bij jou gedaan hebben. Ik had een iets respectvollere reactie verwacht van iemand die hier niet meer wil zijn.


DHL

#61
Tja... hier in Belgie noemen ze dat nu de echte "Johny's" met liefst een Marina naast hun  :D
Ongeloofelijk  :D :D :D
Ah ja, ik trok gisteren op aan de lichten tegen een Lancer Evo (het was zeker een Evo want er stond een grote spoiler op).
Wie kan raden wie gewonnen is?  :grin:

Joey Voormolen

Netjes gesproken dirk.
Hoeven we niks meer aan toe te voegen _o_
Lowered M3C GT

djo231

#63
Oke sorry aan Dirk dat je het zo opvatte, ik bedoel de mensen die ik waardeer en daar zat jij dus tussen, ook op hyves enzo? Neem aan dat je het wel had begrepen de berichten die ik je gestuurd had, maar helaas.

Maarja zoals ik zie Wrecked, een normale reactie kan er ook vanaf (bedankt), maar ik laat het jullie zeker wel weten wat er in ligt, zal de papieren ook wel up-loaden dan.

Wat ik dus jammer vind is dat ik iets heb gezegd en dat 1 iemand er tegen in gaat en gelijk het halve forum met die persoon mee gaat, het zou toch kunnen? Maarja niet dus, ik heb enorm veel geleerd van de mensen hier, als je een probleem had in de ochtend was deze opgelost in de middag.

Maar goed, vat de reactie die ik bovenaan deze pagina heb geplaatst niet te verkeerd op, bedankt  :)

En ja mensen kunnen reactie's geven die nergens op slaan, toch DHL, aangezien ze erg slecht wegdek hebben in België denk ik dat jij gewonnen heb, ow nee wacht ik denk dat jij gewonnen is  :?


Dirk Kuipers

Laten we niet verder afdwalen..

Ik hoop dat je de auto echt nog eens op de bank zult hebben. Is altijd leuk om te zien wat een megane doet, ongeacht het type motor dat erin ligt.

Laten we het weer over de 1.6 hebben hier..
Een nietus wellus spelletje hebben we allemaal niets aan.

Paul

Helaas zullen we het nooit weten, was wel benieuwd.
Suc6 met je huis !-!
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Stefan

Mooizo,

Iedereen gesproken, einde discussie mijns inziens.. Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Einde discussie  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev