Advertenties


1.6? snel?

Gestart door robinn, 22 mei 2009, 15:29:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey

jha waar blijven die feite.......?

Flock

Whehe, ondertussen eind maart maar nog altijd geen bewijs!
Hij zal hem inmiddels wel verkocht hebben :p

terugkomend op het onderwerp, een 1.6e gaat snel vervelen als je sneller gewend bent!
Zelf heb ik nu een 2.0 16v, maar ook dit went helaas sneller dan gedacht..maar een voordeel: je komt wel snel genoeg weg bij de stoplichten ;)
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Stefan

Uiteindelijk went natuurlijk alles...
Snelheid is relatief
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Flock

Heb mijn 2.0 nu bijna 3 maanden, maar denk dat ik nu weer in een 1.6e zal moeten rijden om te merken dat de mijne opzich toch best snel is ;)

Had wel gehoopt dat het langer zal duren dan die 3 maanden, maar goed ben er wel nog altijd dik tevreden mee, en dat is ook belangrijk!
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Joey Voormolen

Heeft iemand hem niet nog op hyves ofzo, kunnen we vragen of die het al weet.
Lowered M3C GT

paikey


Benjamin Renon

Ik heb hem ook...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Christian de Vriend

Jullie zullen en moeten het weten   :q :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Joey Voormolen

ik heb hem niet. @christiaan tuurlyk willen we het weten.:p
Lowered M3C GT

Christian de Vriend

ik ook natuurlijk,maar realiteit is,dat we het echt niet zullen horen of zien
er kan veel geroepen worden,maar zonder grafiek blijven het kroeg pk's :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

RobScénic

Naam:  djo231
Berichten:  269 (0.764 per dag)
Positie:   

Laatst actief:  19 Maart 2010, 18:12:42

--------------------------------------------------------------------------------

Hij heeft het kunnen lezen....... Dan is het toch wel zo netjes om te antwoorden niet?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Stefan

Ja, je zou zeggen van wel.
Maar je weet noiit wat iemand allemaal wel en niet leest natuurlijk he :neen:

Maargoed, het lijkt me in ieder geval niet de bedoeling om een soort "jacht" te gaan maken nu op hem ofzo.
Een beetje dollen kan altijd, maar verder wel iedereen in zijn waarde laten lijkt me. Y

;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

djo231

#57
Zo hier sta ik toch van te kijken dat niemand mij vergeten is whahaha maar natuurlijk niet waarom zouden jullie, maar goed ik ben zogenaamd kansloos en heb me verstand terug gevonden en dat klopt ;) ben gestopt met het tunen al sinds november :D goed eej, maar voor jullie info ik heb hier en daar wat meer informatie gezocht over een rototest opgezocht en wat een geluk ow ow er zit er 1 in mijn woon plaats http://www.tholenbv.nl/ en ja ik heb hier over geïnformeerd en het kost me 125,- eurotjes, maar aangezien ik ben gestopt en een huis wil gaan kopen, ben ik zelf toch nog elke dag een beetje nieuwsgierig wat ik onder de motorkap heb liggen.

Maarja aangezien ik toch voor het huis ga dan een auto, wacht ik tot Mei/Juni (dan zijn er bij dat bedrijf tunings-dagen) want dan is het 75,- en ja het is toch wel een verschil. Maarja aangezien er hier op het forum door mensen die niet normaal kunnen praten er dingen gezegd worden waar ze totaal NIETS van weten.......achja waar doe ik moeilijk over hahaha ik weet wel beter niet waar Wrecked, heb inmiddels me ''verstand'' gevonden ;) nu jij nog ;)

Maarja mensen hoeven het niet te geloven, ik heb nooit gezegd dat iemand het MOET geloven, en toch blijven er mensen redelijk zoals Stefan waar ik het meest respect voor heb, en geen geslijm of wat dan ook want wanneer zie ik jullie nou  :? I don't give a  :x what people think about me ;)

Dusja als een moderator dit leest, verwijder dit account maar, want het tunen ervan is voor mij klaar :)

Heb een fijne tijd gehad en veel dingen geleerd en zelf op kunnen lossen, mensen die ik waardeer bedankt voor alles.

RobScénic

Bedankt voor je reactie. Duidelijk waarom we niets meer van je vernomen hebben, ik snap wel dat het huis voor je auto gaat. Laat ons maar ouwe####en:-)
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Rick Santbergen

Nu zullen we nooit weten wat voor motor erin ligt  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev